Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea si responsabilitatile postului:
- Organizeaza procesul de recrutare si selectie pentru posturile de care este responsabil:
-posteaza anunturi
-analizeaza cv-uri
-planifica si organizeaza interviuri de angajare
-ofera feedback candidatilor
- Se preocupa de integrarea angajatilor noi in companie
- Se implica in organizarea evenimentelor pentru angajati si a targurilor de specialitate
- Sarcini administrare dosare de personal
Cerinte:
- Aptitudini de comunicare, atitudine pozitiva si flexibilitate
- Abilitati de munca in echipa, organizare, planificare, constiinciozitate, atentie la detalii
- Competente PC (Excel, Outlook, Power Point)
- Studii in domeniul Resurse Umane
- Cunostinte in domeniul legislatiei muncii si a procesului de recrutare si selectie
- Experienta minim 1 an intr-un departament de Resurse Umane
*Cunoasterea programului SAP HR constituie un avantaj
Beneficii:
- Contract perioada nedeterminata
- Formare si dezvoltare continua
- Venituri financiare motivante
- Tichete de masa
- Bonusuri pentru recomandari candidati
- Program de lucru flexibil
- Cafea din partea "casei"