Descrierea postului
Căutăm un coordonator de recrutare cu experiență și profesionalism care să se alăture echipei noastre! În calitate de coordonator de recrutare, veți fi responsabil pentru aprovizionarea, atragerea și angajarea de candidați pentru posturile deschise. Scopul dvs. va fi să satisfaceți întotdeauna nevoile clienților prin găsirea de candidați care se potrivesc cu cultura lor organizațională și posturile deschise.
Sarcini si responsabilitati
- Comunicați cu clienții pentru a obține o imagine clară asupra nevoilor lor de angajare și a obiectivelor organizaționale
- Cercetarea companiei clientului
- Cercetarea concurenților și a pieței
- Definiți fișa postului și specificațiile documentelor
- Identificați potențialii candidați folosind o varietate de canale
- Creați o persoană candidată pentru fiecare poziție deschisă
- Efectuați interviuri confidențiale
- Urmăriți referințele și verificați creditele
- Prezentați candidații pe lista scurtă
- Prezentați rezumate detaliate ale profilului candidaților
- Construiți relații pe termen lung cu clienții
- Cercetați și dezvoltați clienți potențiali de recrutare
- Dezvoltați o strategie durabilă de conducere a candidaților
- Consiliază clienții cu privire la cele mai bune practici de recrutare
Cerințe și calificări
- 5 ani de experiență în recrutare sau un rol similar de HR
- Excelenta intelegere a proceselor de recrutare
- Competență în utilizarea sistemelor de urmărire a solicitanților (ATS)
- Înțelegerea pieței de recrutare este un plus
- Bună cunoaștere a metodelor de selecție a candidaților
- Bună înțelegere a strategiilor de Employer Branding
- 5 ani de experiență cu instrumente și metode de aprovizionare cu candidați
- Gânditor critic și abilități de rezolvare a problemelor
- Bune abilități interpersonale, de prezentare și comunicare
- Jucător în echipă
- Bune abilități de gestionare a timpului
- Licență în Resurse Umane sau domeniu conex
- Limba engleză fluentă și de preferat cunoștințe de italiană
- Nivel înalt în aplicații pentru PC precum Excel.