Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare;
- Experienta pe partea de recrutare si administrare ;
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Abilitatea de a gestiona in paralel mai multe proiecte de recrutare;
- Persoana proactiva, adaptabila și orientata spre rezultate;
- Capacitate de a respecta deadline-uri;
- Limba engleza - nivel avansat.
- Experienta de munca intr-o companie de peste 500 de angajati constituie un avantaj.
Responsabilitati:
- reorganizeaza activitatile specifice dep resurse umane;
- organizeaza intreg procesul de recrutare si selectie pentru posturile vacante aprobate de conducerea firmei;
- asigura suportul administrativ pentru dep. resurse umane;
- planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati, pentru integrarea acestora in companie;
- utilizarea si implementarea de politici de comunicare organizationala;
- intocmirea de regulament intern;
- intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducere;
- intocmeste fisele postului pentru fiecare department;
- olitici HR, regulamente.
Daca doresti sa te alaturi unei echipe dinamice care invata si se dezvolta continuu, aplica pentru acest post si te vom contacta in cel mai scurt timp.