Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

- Studii superioare;
- Experienta pe partea de recrutare si administrare ;
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Abilitatea de a gestiona in paralel mai multe proiecte de recrutare; 
- Persoana proactiva, adaptabila și orientata spre rezultate;
- Capacitate de a respecta deadline-uri;
- Limba engleza - nivel avansat.

- Experienta de munca intr-o companie de peste 500 de angajati constituie un avantaj.

Responsabilitati:

 

  • reorganizeaza activitatile specifice dep resurse umane;
  • organizeaza intreg procesul de recrutare si selectie pentru posturile vacante aprobate de conducerea firmei;
  • asigura suportul administrativ pentru dep. resurse umane;
  • planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati, pentru integrarea acestora in companie;
  • utilizarea si implementarea de politici de comunicare organizationala;
  • intocmirea de regulament intern;
  • intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducere;
  • intocmeste fisele postului pentru fiecare department;
  • olitici HR, regulamente.

 

Daca doresti sa te alaturi unei echipe dinamice care invata si se dezvolta continuu, aplica pentru acest post si te vom contacta in cel mai scurt timp.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?