HR Services Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati principale:

 

Administrare de personal:

  • Procesare de date si emitere de documentatie contractuala pentru angajati pentru toate procesele de administrare de personal, cum ar fi: documentele si informatiile din dosarul de personal, angajari, schimbari contractuale, incetari, adeverinte, decizii, etc
  • Procesare si actualizare de date in sistemele de HR, mentinerea constanta a acuratetii datelor
  • Mentinerea structurii organizationale in sistemele de HR
  • Asigurarea acuratetii structurii organizationale, prin crearea de departamente, roluri si pozitii conform cu procedurile interne
  • Gestioneaza relatia cu autoritatile locale, banci sau alte organisme legale pentru situatii legate de aria de resurse umane gestionata.
  • Inregistreaza date in Revisal
  • Emite, copiaza, indosariaza si arhiveaza documente

Ask HR:

  • Oferta asistenta de HR managerilor si angajatilor din companie, utilizand canalele AskHR, asigurandu-se de rezolvarea corecta si in timpul agreat a tuturor solicitarilor, urmand politicile si procedurile interne
  • Actioneaza ca prim punct de contact pentru angajati, oferind consultanta de HR pentru situatii referitoare la politicile si procedurile de HR
  • Utilizeaza sistemul de ticketing pentru a loga, monitoriza si rezolva cazurile primite, astfel incat sa poata fi masurata performanta serviciului oferit
  • Monitorizeaza periodic indicatorii proprii de performanta si face modificarile necesare pentru a imbunatati calitatea de timpul de raspuns pentru cazurile gestionate
  • In baza feedback-urilor primite din partea angajatilor si managerilor, face recomandari pentru imbunatatirea proceselor si politicilor de HR
  • Mentine informatia despre procesele si procedurile de HR, actualizata si corecta, in portalul intern de Resurse Umane

Competente, cunostinte si experienta

  • Studii universitare
  • 2-3 ani experienta pe un rol similar
  • Cunostinte avansate de legislatie a muncii
  • Atentie la detalii
  • Abilitati de comunicare si relationale
  • Abilitati de a lucru sub presiune
  • Engleza – nivel avansat
  • Nivel avansat Microsoft Office
  • Flexibilitate, capacitate de adaptare la nou

 

Certificari profesionale:

Certificat de Inspector Resurse Umane – constituie avantaj

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?