Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Domino Byte este in cautarea unui nou coleg/colege care sa ni se alature pe o perioada temporara, ca responsabil departament Resurse umane dar si cu atributii de Asistent manager.
Responsabilitati:
- Reprezentarea si coordonarea activitatilor de resurse umane din cadrul companiei;
- Verifica pontajele lunare;
- Transmite informari periodice referitoare la concedii si tine evidenta acestora;
- Consilierea celorlalti manageri in probleme de resurse umane;
- Intocmeste si actualizeaza documente interne precum Regulament intern, preceduri interne, etc.
- Transmite periodic informatiile necesare, in conformitate cu prevederile legale, catre autoritatile de stat, cand este cazul si catre angajati;
- Realizeaza programarile pentru controalele periodice de medicina muncii efectuate de salariatii companiei si tine evidenta acestora;
- Transmite documentele necesare catre angajati;
- Pune la dispozitia noilor salariati actele specifice de angajare pe care acestia trebuie sa le semneze;
- Mentine legatura cu firmele colaboratoare de contabilitate, recrutare, medicina muncii, SSM, etc.
- Organizeaza interviurile cu candidatii si participa la acestea;
- Transmite feedback via e-mail catre candidati;
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta;
- Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
- Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
- Convoacă participantii la sedintele firmei;
- Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
- Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
- Solicita oferte de preturi pentru diverse servicii, le analizeaza si prezinta catre management cele mai bune variante.
Cerintele postului:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul resurselor umane minimum 2 ani;
- De preferat curs de Inspector resurse umane;
- Cunostinte bune Office (Word, Excel, Power Point);
- Limba engleza la nivel avansat;
- Fire dinamica, flexibila, sociabila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipa;