HR Specialist/Assistant Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Domino Byte este in cautarea unui nou coleg/colege care sa ni se alature pe o perioada temporara, ca responsabil departament Resurse umane dar si cu atributii de Asistent manager.

Responsabilitati:

  • Reprezentarea si coordonarea activitatilor de resurse umane din cadrul companiei;
  • Verifica pontajele lunare;
  • Transmite informari periodice referitoare la concedii si tine evidenta acestora;
  • Consilierea celorlalti manageri in probleme de resurse umane;
  • Intocmeste si actualizeaza documente interne precum Regulament intern, preceduri interne, etc.
  • Transmite periodic informatiile necesare, in conformitate cu prevederile legale, catre autoritatile de stat, cand este cazul si catre angajati;
  • Realizeaza programarile pentru controalele periodice de medicina muncii efectuate de salariatii companiei si tine evidenta acestora;
  • Transmite documentele necesare catre angajati;
  • Pune la dispozitia noilor salariati actele specifice de angajare pe care acestia trebuie sa le semneze;
  • Mentine legatura cu firmele colaboratoare de contabilitate, recrutare, medicina muncii, SSM, etc.
  • Organizeaza interviurile cu candidatii si participa la acestea;
  • Transmite feedback via e-mail catre candidati;
  • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
  • Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta;
  • Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
  • Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
  • Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
  • Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
  • Convoacă participantii la sedintele firmei;
  • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
  • Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
  • Solicita oferte de preturi pentru diverse servicii, le analizeaza si prezinta catre management cele mai bune variante.

Cerintele postului: 

  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul resurselor umane minimum 2 ani;
  • De preferat curs de Inspector resurse umane;
  • Cunostinte bune Office (Word, Excel, Power Point);
  • Limba engleza la nivel avansat;
  • Fire dinamica, flexibila, sociabila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipa;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Domino Byte SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Domino Byte SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Domino Byte SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?