Dacă doriți să vă dezvoltați în continuare cariera cu una dintre cele mai de succes organizații de logistică, căutăm un nou Specialist HR. Aceasta este o oportunitate excelentă de a vă alătura echipei noastre de resurse umane Contract Logistics.
Rolul tau
Sprijină Departamentul de Resurse Umane prin administrarea programelor, politicilor și procedurilor de relații cu angajații ale companiei, asigurând respectarea tuturor reglementărilor legale și aplicarea uniformă a acestora pentru angajații Blue Guler (screening și intervievare solicitanților, pregătirea datelor privind salariile, integrarea noilor angajați, administrarea programelor de beneficii pentru angajați etc.)
Responsabilitățile tale
- Verificați acuratețea datelor tuturor documentelor angajaților aferente contractului individual de muncă (încheiere, modificare și încetare);
- Asigurarea monitorizării foilor de pontaj ale angajaților pentru a asigura acuratețea datelor;
- Pregateste datele necesare pentru calculul salariilor;
- Asistență la revizuirea politicilor, practicilor și procedurilor actuale privind relațiile cu angajații pentru a asigura uniformitatea aplicării și conformitatea cu politica companiei;
- Oferiți îndrumare, sprijin și consiliere angajaților cu privire la probleme definite de relații cu angajații. Se extinde la personalul superior, după caz;
- Facilitarea sesiunilor de instruire și a întâlnirilor de orientare aprobate de companie;
- În cadrul politicii companiei, ajută la investigarea plângerilor angajaților și a litigiilor în cadrul politicii companiei; documentează constatările și recomandă măsuri disciplinare și/sau soluții adecvate. Implementează rezoluția aprobată de personalul de nivel superior;
- Efectuați audituri interne de bază ale problemelor legate de relațiile cu angajații, cum ar fi fluctuația angajaților, practicile de angajare, transfer și promovare, interviuri de ieșire etc. pentru a identifica tendințele sau situațiile care necesită instruire, consiliere sau îmbunătățire. Compilați constatările și recomandați acțiuni(e) pentru rezolvarea problemelor;
- Facilitarea programelor de formare de bază aprobate de companie pentru a îmbunătăți coachingul managerului/angajaților, programele de comunicare și feedback care sporesc satisfacția angajaților și pentru a rezolva neînțelegerile înainte ca acestea să escaladeze;
- Identifică potențialele probleme legate de relațiile cu angajații, raportează constatările și recomandă acțiuni;
- Pregătiți, analizați și distribuiți rapoarte, după caz, conform ghidurilor companiei și cerințelor confidențiale.
Abilitățile și experiențele tale
- Experienta de cel putin 3+ ani intr-o pozitie similara;
- Permis de conducere, placut de a avea;
- Experiență de lucru cu principiile, practicile și procedurile de resurse umane, legile și reglementările privind resursele umane;
- Fluență în limba engleză (citit, scris și vorbit);
- Cunoștințe PC: aplicații Word, Excel, PowerPoint, Outlook, HRIS etc.;
- Integritate, responsabilitate si motivat de valorile organizationale;
- Abilități interpersonale pentru interacțiunea cu managementul și angajații pe probleme de relații cu angajații;
- Abilități de comunicare și negociere pentru comunicarea și rezolvarea problemelor de plângere;
- Abilitati de organizare si management al timpului;
- Abilitatea de a stabili priorități și de a respecta termenele limită;
- Capacitatea de a menține un nivel ridicat de confidențialitate cu privire la informațiile angajaților.
req96529