Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Cerintele postului:
Studii : Universitare
Experienta relevanta: Preferabil 3 ani intr-o pozitie similara.

Cunostinte speciale:
- Cunostinte PC – avansat ( Microsoft Office Excel, Word, Power point)
- Atestat curs Inspector resurse umane
- Conformitate legislativa - abilitatea de a interpreta legislatia muncii (ex. Legislatia muncii, intelegerea taxarii angajatorului pentru beneficiile acordate angajatilor etc.)
- Limba engleza – mediu

Competente:
- Comunicare
- Planificare şi organizare
- Atenţie la detalii
- Rezistenţa la stres
- Loialitate
- Integritate
- Confidentialitatea datelor

Descrierea jobului

Responsabilitati si sarcini:

1. Administrarea de personal
- transmiterea companiei care asigura serviciile externalizate de evidenta personal si salarizare datele si documentele necesare in vederea intocmirii contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor de incetare a acestora;
- solicitarea si verificarea adeverintele eliberate de compania ce asigura serviciile externalizate pentru evidenta personal si salarizare;
- colaborarea cu furnizorii ce asigura servicii externalizate in vederea obtinerii formularelor A1 si a permiselor de munca pentru cetatenii straini;
- pregatirea situatiei concediilor de odihna si diverse alte situatii solicitate de management;
- intocmirea contractele de munca, acte aditionale, decizii de incetare si transmiterea in REVISAL pentru companiile mici din cadrul grupui de firme;
- ofera asistenta angajatilor si managerilor in aspecte referitoare la politicile si procedurile de administrare de personal in vigoare.

2. Salarizare
- verificarea si introducerea pontajele in aplicatia de salarizare;
- verificarea statele de plata;
- urmarirea recuperarii sumelor privind concediile medicale;
- asigura includerea modificarilor de legislatia muncii in sistemul operational de salarizare;
- mentine relatia cu personalul companiei specializate in externalizarea salariala;
- transmite companiei specializate in externalizarea salariala datele referitoare la acordarea bonusului de performanta pentru angajati conform politicii in vigoare si a cresterilor salariale;
- asigura suport echipei de management in implementarea politicilor de mariri salariale si managementul performantei.

3. Medicina si securitatea muncii
- coordoneaza programarea si realizarea controlului periodic de medicina muncii in conformitate cu legislatia aferenta si reglementarile interne;
- actioneaza ca punct de contact intre companie si furnizorii agreati pentru oferirea serviciilor de medicina si securitatea muncii, precum si cu autoritatile aferente;

4. Administrarea beneficiilor:
- transmiterea situatiei actualizate a personalului catre brokerul ce intermediaza politele pt. asigurarile facultative de sanatate;
- transmiterea situatiei actualizate a personalului catre brokerul ce intermediaza politele pt. pensia privata
- transmiterea situatiei actualizate a personalului catre furnizorul de tichete si supervizarea incarcarii cardurilor de tichete de masa/cadou pe baza pontajului;
- diverse activitati privind evidenta pachetelor de beneficii acordate salariatilor (telefoane, abonamente telefonice, laptopuri, autoturisme);
- actualizeaza, dupa aprobarea conducerii, lista de beneficii pentru anajati.

Responsabilitati generale:
- pastreaza legatura cu personalul si managementul pentru solutionarea intrebarilor referitoare la responsabilitatile postului;
- in cazul controalelor interne/externe furnizeaza toate documentele solicitate;
- are obligatia de a respecta prevederile legii 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca;
- executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului avand obligatia de a raspunde tuturor solicitarilor venite din partea conducerii (se aplica pentru toate nivelurile de specializare).

Descrierea companiei

About us

Synergy is a diversified contractor with the ability to meet the needs of our clients in a variety of project types, including new construction and renovation of hotels, retail centres, office buildings, educational facilities, sport facilities, infrastructure, residential buildings and industrial plants. Synergy is capable of establishing Consortium or Joint Venture for infrastructure projects all around the neighbouring and overseas markets by using the international and professional experience of the managing partners and staff and the financial strength of the company. The company was founded in 2001 in Romania and has expanded over the years to international markets. Synergy Construct has now offices and ongoing projects in Romania, Turkey, Poland, Georgia and Germany.

Specialties

hotels, retail centers, office buildings, educational facilities, infrastructure, residential buildings, industrial plants