HR Specialist – Personnel Administration & Global Mobility

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati/Rol:


  • Gestionați procesele ciclului de viață ale angajatului (contract, onboarding, offboarding, mobilitate, acorduri de modificare și procesarea documentației);
  • Mentinerea la zi a dosarelor de personal si a datelor angajatilor in sistemele HR (SAP);
  • Intocmeste fise de post, acte aditionale, certificate de angajat;
  • Înregistrați datele în Revisal (contracte de muncă, acte adiționale și rezilieri etc.);
  • Colaborați cu alte funcții pentru a desfășura fără probleme operațiunile de mobilitate globală, de exemplu, recrutare, finanțe, juridice și conformitate;
  • Acționează ca punct de contact principal pentru întrebările angajaților cu privire la subiecte de resurse umane (administrator, salariu, timp și prezență, mobilitate globală);
  • Pregătește rapoarte lunare de resurse umane și statistici exacte, după cum este solicitat;
  • Oferă suport administrativ directorilor de Resurse Umane;
  • Asistență la funcționarea eficientă de zi cu zi a echipei de administrare a resurselor umane;
  • Ajutați echipa să îmbunătățească operațiunile, procesele și sistemele zilnice.


Abilități/Profil:

  • O diplomă de licență finalizată;
  • Experiență în administrarea resurselor umane cu o înțelegere a practicilor și politicilor de resurse umane;
  • Bune cunoștințe de drept al muncii;
  • Fluent în limba engleză; germana ar fi un plus;
  • Experiență cu pachetul MS Office;
  • Abilitati de rezolvare a problemelor - diagnosticeaza, negociaza si orchestreaza solutiile pentru rezolvarea problemelor de afaceri;
  • Comunicare eficientă - Demonstrează abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Lidl România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Lidl România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Lidl România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?