Rezumatul postului
DESCRIERE
Aceasta este o poziție de birou la domiciliu - Rolul poate fi îndeplinit de oriunde în Polonia/Republica Cehă/Slovacia/România
Specialistul special în îngrijirea resurselor umane ERC sprijină angajații Amazon în apeluri, cazuri și chat-uri, deținând rezoluție end-to-end a problema, dezvoltarea de soluții multidisciplinare pentru întrebări complexe, non-standard legate de HR. De asemenea, participă la proiecte și inițiative care afectează angajații din regiune, inclusiv asistența furnizorilor. Acest rol este o parte integrantă a operațiunii ERC, deoarece specialistul ERC are o înțelegere profundă a proceselor, politicilor și legislației muncii.
Acest rol operează cu autonomie și discreție considerabile și deține expertiză în domeniu la cel mai înalt nivel și permite comunicarea de afaceri între conducerea ERC, alte IMM-uri ERC, operațiunile ERC și echipele partenere. Ei dețin relația de afaceri și implicarea cu managerii de program ai echipelor partenere care dețin relația cu furnizorii pentru a se asigura că SLA-urile, serviciile și oportunitățile sunt comunicate și abordate în mod corespunzător.
Acest rol oferă îndrumări conducerii la nivel înalt, dezvoltă și documentează procesele, procedurile și cadrul de proiect în domeniul specific de cunoștințe și contribuie la proiecte/inițiative de program pentru a sprijini obiectivele operaționale ERC și îmbunătățirea continuă a serviciilor.
Responsabilități cheie ale postului
- Gestionarea contactelor cu angajații: preluați apelurile, cazurile și conversațiile angajaților care le sunt transferate de Asociații ERC într-un mediu de contact center.
- Escalade: gestionați escalade complexe la nivel înalt.
- Luarea deciziilor: faceți recomandări cu raționament înalt în absența unor îndrumări clare.
- Managementul proceselor și furnizării serviciilor (complexitate medie-înaltă): Serviți ca consultant de proces POC pentru ERC PMO, Leadership ERC, Manageri de programe de instrumente, IMM-uri ERC și POC-uri ale echipelor partenere. Identificați și eliminați cauzele principale ale contactelor și defectelor de volum mare (QA/HMD scăzut, escalade etc.). Aliniați-vă la strategia de operare ERC pentru a asigura livrarea fără întreruperi a serviciilor.
- Analiza datelor: Utilizați datele pentru a facilita schimbările sistemice. Prezentați recomandări pentru îmbunătățirea experienței angajaților pe baza datelor și a analizei tendințelor.
- Comunicare/Managementul părților interesate: construiți și mențineți parteneriate de succes cu echipa respectivă de servicii de resurse umane, echipele de salarizare, părțile interesate ale programului și sponsorii cheie de afaceri din serviciile globale de resurse umane pentru a rămâne la curent cu schimbările și strategia de afaceri. Escalați procesele întrerupte către echipele partenere și recomandați soluții pentru a îmbunătăți experiența generală a clienților.
- Îmbunătățirea procesului: sprijină îmbunătățirea procesului, reproiectarea procesului și partajarea celor mai bune practici. Eliminați barierele și reduceți golurile dintre ERC și experiența angajaților. Identificați și eliminați cauzele principale ale contactelor sau defectelor de volum mare. Urmăriți lecțiile învățate din escalade și creați o retrospectivă cu lecțiile învățate.
- Raportare: Creați rapoarte și prezentați conducerii superioare tendințele pentru a oferi recomandări pentru îmbunătățirea experienței angajaților cu ERC pe baza datelor.
O zi în viață
În calitate de Specialist ERC Special HR Care, veți acționa ca un expert în domeniu, gestionând contactele angajaților folosind toate resursele și expertiza disponibile pentru a rezolva cazurile escalade sau complexe, în așteptarea rezolvării la timp, conform acordului de nivel de serviciu stabilit. Veți construi parteneriate pentru a influența diferite părți interesate, veți participa la inițiative de îmbunătățire a proceselor, identificând și eliminând cauzele fundamentale ale contactelor de mare volum și defectelor în cadrul operațiunii ERC, folosind date pentru a facilita schimbările sistemice.
Calificări de bază
- Cunoașterea limbii spaniolă și engleză
- O diplomă de licență finalizată de la o universitate acreditată.
- Cunoștințe de bază ale legislației spaniole referitoare la HR și Muncă.
- Abilitatea dovedită de a gestiona contactele clienților într-un mediu cu ritm rapid.
- Cel puțin +2 ani la Amazon sau 5 ani de experiență de lucru echivalentă.
- Atenție superioară la detalii.
- Înaltă judecată.
- Cercetare puternică și analiză a cauzelor fundamentale.
- Capacitate demonstrată de a rezolva în mod independent problemele.
- Trebuie să aibă un istoric consistent de depășire a așteptărilor KPI.
- Experiență dovedită de lucru interfuncțional pentru a rezolva probleme complexe.
- Experiență în gestionarea informațiilor confidențiale și sensibile ale angajaților și respectarea standardelor stricte de confidențialitate.
- Excelente abilități interpersonale cu capacitatea de a comunica la toate nivelurile în interiorul și în afara organizației
Calificări preferate
- 3+ ani ca Generalist HR, Specialist HR sau Contact Center într-un mediu corporativ.
- Capacitate dovedită de a identifica defectele procesului, de a face recomandări pentru îmbunătățirea procesului și de a implementa îmbunătățiri ale procesului.
- Master în domeniul afacerilor sau al resurselor umane.
- Abilități puternice de construire a relațiilor.
- Grad ridicat de cunoștințe privind procesele și politicile de resurse umane.
- Experiență de lucru cu lideri seniori.
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.
Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL
Job ID: A2085232