Administratorul de resurse umane va fi responsabil pentru gestionarea întrebărilor angajaților, scrisorilor și actualizărilor sistemului. În plus, va efectua și executa o gamă definită de sarcini administrative legate de activitățile operaționale de HR zilnice în conformitate cu liniile directoare și proceduri predeterminate.
Responsabilitati
- Gestionarea proceselor de on-boarding/off-boarding
- Intocmirea si actualizarea contractelor de munca si a solicitarilor angajatilor
- Asigurarea acurateții datelor HR și întreținerea la zi
- Acoperire pe sarcini ad-hoc zilnice de HR
- Sprijiniți coordonatorul de resurse umane în furnizarea priorităților și cele mai bune practici de resurse umane
- Lucrul împreună la proiecte cu accent pe optimizarea proceselor de resurse umane și implementarea de noi instrumente
- Colaborarea și comunicarea între funcții și alte birouri la nivel internațional
- Lucrați îndeaproape cu managerul dvs. și contribuiți la proiectele de resurse umane, oferiți idei și sugestii
- Suport la intocmirea dosarelor necesare in cazul actiunilor disciplinare, in conformitate cu Legea romana
Cerințe pentru post
- Diplomă universitară, de preferință, cu accent pe resurse umane sau similar (min. 1 an de experiență de lucru în HR este obligatoriu)
- O dorință reală de a-i ajuta și de a-i sprijini pe ceilalți
- Cunoștințe lingvistice: engleză fluentă
- Cunoștințe, abilități, competențe: cunoaștere foarte bună a dreptului muncii din România, bune abilități de comunicare, comportament centrat pe client
Noi oferim
- Pachet salarial competitiv
- Oportunități de creștere în carieră într-o organizație internațională în creștere
- 4 zile/saptamana de la birou + 1 zi/saptamana WFH
- Locație: Sema Parc, București