Mănâncă bine, trăiește bine
Sezamo, parte a Grupului Rohlik, se află într-un mod de creștere rapidă și această poziție va necesita un lider care ne poate ajuta să definim procesele, procedurile și sistemele necesare pentru a susține și susține creșterea noastră pe termen lung.
Cine este Rohlik Group?
Cel mai important serviciu online de livrare a alimentelor din Europa. Avem o misiune pentru o viață mai sănătoasă și mai fericită a clienților noștri, ajutându-i să mănânce și să trăiască mai bine. Îmbinând tehnologia de ultimă oră și logistica cu dragostea pentru mâncare, livrăm până la 20.000 de produse alimentare de înaltă calitate la ușile clienților noștri. Avem toate mărcile preferate, plus o gamă de produse cu etichetă privată la prețuri accesibile. În fiecare oraș selectam cu atenție cele mai bune produse locale și cele mai proaspete pentru a economisi timp clienților noștri; de la măcelari la brutărie și produse proaspete direct de la fermieri prin programul nostru unic Farm-to-Door.
Astăzi avem peste 1.000.000 de clienți în marile orașe europene, de la Viena la München, de la Milano la Praga și nu numai. Anul trecut am livrat peste 8 milioane de comenzi.
Care vor fi responsabilitățile tale cheie:
HRBP pentru operațiuni este un rol extrem de critic, deoarece asigură că toate problemele legate de oameni din depozit, logistică și lanțul de aprovizionare funcționează fără probleme. Ceea ce înseamnă că avem numărul potrivit de oameni bine pregătiți în marcă, făcând livrarea către clienții noștri după cum este necesar. Veți fi responsabil de recrutarea personalului - atât angajați direcți, cât și lucrători din agenție, integrarea și formarea acestora.
Vei tine in ordine legata de HR Admin, relatia cu agentiile si alti furnizori. Veți participa activ la planificarea capacității pentru depozit și logistică. Veți fi implicat activ în construirea structurii organizaționale pentru a ajuta la menținerea ritmului schimbărilor odată cu creșterea companiei. Și veți fi un consilier în chestiunile legate de structura remunerației și stabilirea remunerației individuale pentru a ne menține salariile competitive cu piața externă, motivaționale și pentru a menține, de asemenea, echitatea și corectitudinea internă.
Ce așteptăm de la tine:
- Coordonează toate activitățile de recrutare pentru Operațiuni - de la postarea unui anunț până la un contract de muncă semnat
- Păstrați casa în ordine în ceea ce privește administrarea resurselor umane - intrare și ieșire, instruire statutară, introducere de salarii, înregistrare a prezenței, intrare pentru facturile agenției, sănătate și siguranță etc.
- Asigurați-vă că avem suficient personal pe podea pentru a ne îndeplini comenzile
- Gestionați o bună relație de lucru cu agențiile, fiți mereu în căutarea altor surse de personal, fiți creativ și foarte orientat spre acțiune pentru a acoperi sezonalitățile din ciclul de cumpărături
- Urmărește nivelul de performanță individual și al echipei, inițiază acțiuni ori de câte ori apare o problemă și sfătuiește în mod continuu idei de îmbunătățire
- Fiți un ambasador de zi cu zi al culturii noastre și imprimați cultura în fiecare aspect al modului în care construim afaceri împreună
- Fiți un partener de încredere pentru managerii dvs. de afaceri și pentru întreaga echipă de management
Ce experienta ar trebui sa ai:
- O persoană cu o mentalitate plină de resurse și o abordare inovatoare a rezolvării problemelor, care este structurată, diligentă și atentă la nevoile oamenilor. Experiența în magazinul cu amănuntul reprezintă un avantaj
- Cineva care este foarte practic, capabil să rezolve problemele rapid și pragmatic și care funcționează bine în echipe mari și diverse (Depozitul, Logistica și Lanțul de Aprovizionare sunt și vor fi întotdeauna echipe mari :-))
- Un generalist de resurse umane cu experiență, cu bune cunoștințe despre angajare, onboarding, offboarding, managementul performanței, administrarea resurselor umane și legislația zilnică a muncii
- Experiența cu lucrătorii agențiilor contractante reprezintă un mare avantaj
- Cineva cu pasiune pentru un nivel înalt de orientare către client
- Fluent în română și engleză
Ce primești în schimb:
- Vacanțe nelimitate - Da, ați citit bine!
- Creștere personală - Rohlik crește rapid, la fel și tu. Te vei confrunta cu o nouă provocare în fiecare zi. Va trebui să rezolvați probleme pe care nu le-ați rezolvat până acum. Vă oferim o muncă provocatoare și interesantă. Nu este pentru toată lumea, dar o să-ți placă aici dacă îți place să continui lucrurile să meargă înainte.
- Impact real și muncă semnificativă - Veți construi unul dintre cele mai bune servicii din lume. Din momentul în care vă alăturați nouă, veți avea ocazia să schimbați direct viețile clienților noștri în bine. Indiferent în ce departament sau poziție vă aflați, munca dvs. va fi esențială și va face parte din schimbarea. Dacă aveți o părere și nu vă temeți să o exprimați, veți fi auzit. Clientul nostru este centrul universului nostru, astfel încât toți cei care pot îmbunătăți experiența clienților sunt îmbrățișați și sprijiniți să facă un pas înainte și să propună o soluție.
- Remunerație corectă - În conformitate cu politica noastră de responsabilitate personală, am eliminat bonusurile regulate. Credem cu tărie că stimulentul de a-ți face cel mai bun lucru nu ar trebui să fie într-un bonus trimestrial. Dar nu vă faceți griji, nu vă vom plăti alune. Dorim să folosim smântâna culturii, motiv pentru care oferim salarii fixe de top de pe piață.
- O echipă grozavă - Veți lucra cu cei mai buni experți europeni din diverse domenii - Comercial, dezvoltare software, Logistică, Business Intelligence și multe altele. Luptăm pentru cota de piață într-un mediu provocator, dar luptăm ca o echipă. Ne revenim unul pe celălalt și nu uităm să ne distrăm împreună. Ne bucurăm în mod regulat de degustări comune de produse noi, grătare și petreceri.