Human Resources Manager

Cautam Manager Resurse Umane – 2 ani contract pe perioada determinata , care sa acopere Lactalis Romania SA.

Raportat la Directorul HR al Grupului Lactalis Romania , El/Ea va gestiona capitalul uman pentru a asigura persoana potrivita cu cele mai bune competente in pozitia potrivita in limitele bugetate si a asigura motivarea oamenilor si alinierea acestora la obiectivele companiei.

Managerul de resurse umane va oferi leadership și expertiză pentru întreaga sferă a funcției de resurse umane, gestionând administrarea politicilor, programelor și practicilor curente de resurse umane în întreaga Lactalis România SA. Misiunea generală este de a fi un contributor cheie, acționând ca HR BP pentru echipa de management funcțional de colectare a laptelui și cheltuieli generale. Acest rol este, de asemenea, parte a echipei de resurse umane ale Grupului Lactalis România, unde va contribui la proiecte mai ample de resurse umane.


RESPONSABILITĂȚIILE PRINCIPALE VOR INCLUDE:

Coordonare: Acționează ca un singur punct de contact pentru toate chestiunile legate de HR în funcțiile de colectare și asistență lapte.

- Sprijină managerii de linie pe o gamă largă de probleme legate de HR (relații cu angajații, proceduri, politici, valori și etica în afaceri, disciplină etc.) pentru a se asigura că politicile și procedurile de angajare ale companiei sunt respectate.

- Evaluează procesele și practicile de afaceri locale de HR, recomandând schimbări și/sau noi abordări pentru a îmbunătăți eficiența departamentelor și serviciilor locale.

- Îndeplinește sarcinile generale de management privind personalul, cum ar fi evaluări de performanță, promovări, angajări și rezilieri.

Managementul datelor HR : Menține datele de personal în conformitate cu cerințele legale, reducând riscurile legale și asigurând conformitatea cu reglementările. Monitorizează și asigură respectarea legislației privind resursele umane și fiscală.

- Administreaza diverse planuri si programe de resurse umane si asista la dezvoltarea, implementarea si aplicarea politicilor si procedurilor de personal. Actualizează și menține documentele, politicile și manualul de proceduri ale angajaților.

- Ajută la dezvoltarea și administrarea inițiativelor, obiectivelor și sistemelor de resurse umane, securitate și procese de afaceri ale departamentului de resurse umane.

Administrarea personalului : Coordonează întreaga administrare a personalului și toate sistemele legate de HR pentru toți angajații Lactalis România SA. Gestionează concediile, absenteismul, interviurile de ieșire și alte procese de relații cu angajații la fața locului.

Bugetare/Business Planning/Raportare : Colaborează cu Funcțiile de colectare a laptelui și suport Liderii funcționali și echipa de conducere pentru a crea bugetul anual pentru funcția de HR (atât în ​​ceea ce privește HC, cât și costurile) pentru a asigura resursele necesare pentru furnizarea rezultatelor afacerii. Monitorizează continuu starea bugetului de resurse umane asigurând execuția acestuia în limitele convenite și raportarea lunară (real vs buget, în ceea ce privește HC, FTE și costul forței de muncă).

Salarizare : coordonează înregistrarea prezenței, implementând un control strict al acurateței datelor. Verifică și validează datele introduse de salarizare în ceea ce privește plățile variabile și prezența înainte de a le transmite departamentului de salarizare.

Relații industriale : Responsabil pentru coordonarea tuturor relațiilor industriale ale companiei, inclusiv a negocierilor colective.

Strategie organizațională, structură și dezvoltare : stabiliți și conduceți inițiative pentru rezolvarea provocărilor complexe legate de oameni/echipe și implementarea soluțiilor. Planificați, gestionați și conduceți procesele de schimbare organizațională pentru a îmbunătăți eficacitatea organizației. Sprijină și dezvoltă managerii de linie în conducerea unei culturi a performanței prin coaching, facilitarea evaluării talentelor și planificarea succesiunii.

Recrutați, păstrați și creșteți talentul : identifică lipsurile de talent și execută planuri pentru a le închide. Gestionează procesul de onboarding și facilitează integrarea noilor angajați. Pregătește planul și bugetul anual de instruire.

Conformitate : Cunoaște și înțelege legislația locală referitoare la ocuparea forței de muncă și regulile corporative care asigură conformitatea cu toate cerințele legale sau de reglementare. Oferiți suport în legile legate de resurse umane aplicabile în funcția de resurse umane.

Comunicare : Responsabil pentru coordonarea și implementarea strategiei de comunicare a angajaților pentru a se asigura că obiectivele managementului sunt comunicate, înțelese și susținute de către angajați.

Influență și construiește relații : acționează ca un catalizator, antrenor și acționator și nu ca un broker de putere. Dezvoltați o rețea largă de relații în interiorul organizației la diferite niveluri, promovând învățarea, capacitatea și dezvoltarea celorlalți. Lucrați în parteneriat cu echipa locală de conducere pentru a sprijini performanța afacerii prin crearea unei legături cu performanța individuală.


CE VOM CAUTA LA TINE:


Experienta profesionala

  • Min. 5 ani de experiență într-o poziție de HR Manager/HRBP, ideal într-o companie de produse lactate sau o companie cu locații/puncte de lucru îndepărtate.
  • Experiență în rezolvarea problemelor legate de relațiile cu angajații
  • Experiență generalistă puternică în HR, inclusiv cunoștințe tehnice ale tuturor proceselor legate de HR
  • Experiență de salarizare, bugetare și raportare;

Abilități și competențe

  • Cunoașterea și aplicarea practică a practicilor românești de resurse umane și a legislației muncii;
  • Abilitatea de a lucra conform termenelor limită, de a prioritiza volumul de muncă și de a se adapta la prioritățile în schimbare;
  • Excelente abilități de comunicare, interpersonale și de influență;
  • Capabil să păstreze confidențialitatea strictă a informațiilor angajaților;
  • Orientat spre inițiativă, soluție și acțiune cu abilități de rezolvare a problemelor;
  • Abilități analitice puternice, abilități de planificare și multi-tasking;
  • Orientat către proces, cu o abordare proactivă urmărind rezultate și disciplină;
  • Abilitatea de a lucra independent și de a face parte dintr-o echipă, într-un mediu de organizare matricială cu ritm rapid;
  • Un învață rapid, dispus să investească timp și efort în dezvoltarea în continuare a competențelor sale.

Educaţie

  • Licență - de preferință în Economie sau Administrarea Afacerilor.
  • Sunt de preferat certificările de resurse umane legate de sarcini specifice postului.

Cunostinte PC

  • Cunostinte in MS Office; Utilizator Excel avansat.
  • Software HR – experiența anterioară de lucru cu CHARISMA ar constitui un plus;

Limbi

  • Cunoști fluent limba engleză, atât scris, cât și vorbit (obligatoriu);

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Groupe Lactalis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Groupe Lactalis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Groupe Lactalis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?