IBM Internship - Level 2 Technical Support Specialist with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

591483BR

Introducere

La IBM, munca este mai mult decât o muncă - este o chemare: A construi. A proiecta. A coda. Să consulte. Să gândesc împreună cu clienții și să vândă. Pentru a face piețe. A inventa. A colabora. Nu doar pentru a face ceva mai bun, ci și pentru a încerca lucruri pe care nu le-ai crezut niciodată posibile. Ești gata să conduci în această nouă eră a tehnologiei și să rezolvi unele dintre cele mai provocatoare probleme ale lumii? Dacă da, hai să vorbim.

Rolul și responsabilitățile dvs.

Ce va învăța practicianul

  • Analizând aplicațiile dezvoltate de client, fișierele jurnal, scripturile de control al lucrărilor, livrările de fișiere și conținutul bazei de date, folosind instrumente pentru clienți și instrumente terțe
  • Scripturi specifice aplicației pe platforme de server dedicate
  • Puncte de control SLA (de exemplu, timpii de răspuns al serverului, timpii de nefuncționare, disponibilitatea proceselor etc.)
  • Interfețe (de exemplu, fișiere jurnal, scripturi, transferuri de fișiere etc.)
  • Baze de date (de exemplu, procese DB centrale, procese de scriere a erorilor, spații de tabelă, caracteristici de încărcare și performanță etc.)
  • Definirea și Efectuarea controalelor zilnice de sănătate (ex. importuri zilnice de date, transferuri de fișiere și furnizare pe servere dedicate etc.)
  • Participă la producerea și întreținerea cerințelor de infrastructură pentru noile proiecte IT și versiunile majore ale sistemelor și aplicațiilor IT existente;
  • Asigura suport tehnic echipei de testare;
  • Responsabil pentru incident, problemă, modificare, lansare, managementul configurației, suport tehnic;
  • Efectuați implementarea aplicației (instalare, îndepărtare și reinstalare) și ajustați procedurile și liniile directoare de instalare;
  • Creați/actualizați documentația produsului;
  • Furnizarea de asistență la apel (de acasă)
  • Aplicații bazate pe Java EE
  • Oracle HVR (Oracle Database Replication) și Kafka
  • Oracle SQL / MS SQL, Oracle PL/SQL, Oracle V11.2
  • Instrumente: XML Spy, CyberArk, MS Visual Studio, Visio
  • Diverse produse RedHat, Dynatrace

Experienta tehnica si profesionala necesara

  • Rezolvator de probleme, orientat catre client
  • Abilitatea de a analiza, sintetiza și lua decizii rapide
  • Abilități puternice de comunicare
  • Abilitați de lucru în echipă
  • Abilitati de negociere, diplomatic
  • Germană: fluent (minim B2)
  • Engleză: fluent (minim

Expertiza tehnica si profesionala de preferat

  • Cunoașterea principiilor cloud
  • Înțelegerea bazei de date
  • Programare pe calculator
  • Principalii de exploatare

Despre unitatea de afaceri

IBM Consulting este afacerea IBM de consultanță și servicii profesionale globale, cu capacități de lider pe piață în transformarea afacerilor și a tehnologiei. Cu o expertiză profundă în multe industrii, oferim servicii de strategie, experiență, tehnologie și operațiuni multora dintre cele mai inovatoare și valoroase companii din lume. Oamenii noștri se concentrează pe accelerarea afacerilor clienților noștri prin puterea colaborării. Credem în puterea tehnologiei utilizate în mod responsabil pentru a ajuta oamenii, partenerii și planeta.

Viața ta @ IBM

Îți poftești să înveți mai multe? Sunteți pregătit să rezolvați unele dintre cele mai unice provocări ale lumii? Și gata să modeleze viitorul pentru milioane de oameni? Dacă da, atunci este timpul să ni se alăture, să-ți exprimi individualitatea, să-ți dezlănțui curiozitatea și să descoperi noi posibilități.

Fiecare membru al IBM și cei potențiali ca tine, au o voce, își croiesc propriul drum și își folosesc experiența pentru a contribui la co-crearea și la adăugarea poveștii noastre. Împreună, avem puterea de a face schimbări semnificative – de a modifica structura clienților noștri, a societății și a IBM, pentru a crea un impact cu adevărat pozitiv și pentru a face lumea să funcționeze mai bine pentru toată lumea.

Este timpul să-ți definești cariera.

Despre IBM

Cea mai mare invenție a IBM este IBMer. Credem că prin aplicarea inteligenței, rațiunii și științei, putem îmbunătăți afacerile, societatea și condiția umană, aducând puterea unui cloud hibrid deschis și a unei strategii AI la viață pentru clienții și partenerii noștri din întreaga lume. Reinventăm neliniștit din 1911. , nu suntem doar una dintre cele mai mari organizații corporative din lume, suntem și unul dintre cei mai mari angajatori de tehnologie și consultanță, multe dintre companiile Fortune 50 bazându-se pe IBM Cloud pentru a-și conduce afacerea. La IBM, ne mândrim că suntem primii care adoptă inteligența artificială, calculul cuantic și blockchain. Acum este timpul să vă alăturați călătoriei noastre spre a fi un inovator tehnologic responsabil și o forță pentru bine în lume.

Declarație de locație

Pentru informații suplimentare despre cerințele privind locația, vă rugăm să discutați cu recrutorul după depunerea cererii dvs.

Being You @ IBM

IBM se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, genetică, sarcină, dizabilitate, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici. IBM se angajează, de asemenea, să respecte toate practicile corecte de angajare în ceea ce privește cetățenia și statutul de imigrare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IBM pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IBM pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IBM locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?