ICT Applications Administrator - Support Level 2

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Obiective:

  • Asigurarea unei bune funcţionări a tuturor aplicaţiilor ce sustin businessul financiar si intra in sfera de responsabilitate a echipei, cu respectarea SLA-urilor agreate intern
  • Monitorizeaza, analizeaza si asigura buna performanta a sistemelor administrate.

Responsabilitati:

  • Administrării tuturor aplicatiilor ce sustin business-ul financiar, care intra in responsabilitatea echipei App Admin – Level 2 support (ex. CAK, EzY, APT, ACE, etc ) asigurind o buna functionare a acestora
  • Acumularea si aprofundarea cunostintelor (arhitectura, meniurile si functionalitatile aferente, fluxuri de business, instrumente de monitorizare/administrare) aferente aplicatiei bancare de baza si a aplicatiilor considerate critice din punct de vedere al continuitatii afacerii, pentru a putea asigura functionarea corecta a acestora.
  • Administrarea incidentelor si a erorilor ce survin în aplicaţii (investigarea, testare si mentinerea relatiei cu furnizorul pe tot parcursul procesului),împreună cu utilizatorii, dacă acest lucru este necesar.
  • Identificarea si propunerea de soluţii de corectie pentru problemele care apar în aplicaţiile bancare.
  • Testarea împreună cu departamentele de business responsabile a modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiilor bancare.
  • Oferire suport remote provider-ilor externi, in cazul in care se solicita acest lucru, cu monitorizarea conexiunii.
  • Colaborarea cu toate echipele din departamentul IT pentru rezolvarea eventualelor incidente si a erorilor din mediile de productie
  • Monitorizeaza aplicatiile administrate in perioada de post go-live din perspectiva impactului promovarilor asupra functionarii si a performantelor, cu raportarea erorilor catre departamentele IT responsabile pentru rezolvarea lor.

Cerinţele si competente:

  • Absolvent al unei facultati cu profil analitic
  • Cunostinte minime : OS (Win, Linux), Data Bases (SQL, Oracle), limbaj SQL/Oracle
  • Cunostinte considerate un plus : AS400, MQ
  • Limba engleză (fluent atât în scris cât şi verbal)

Abilitati:

  • Experienţă în comunicarea cu utilizatorii proveniţi din medii diferite
  • Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
  • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
  • Creativitate
  • Spirit de echipă
  • Deschis la sugestii
  • Capacitatea de a lucra sub presiune
  • Orientare catre client, solutie si rezultat
  • Orientare catre rezolvarea problemelor
  • Proactivitate
  • Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
  • Disponibilitatea de a invata noi tehnologii la locul de munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?