Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiective:
- Asigurarea unei bune funcţionări a tuturor aplicaţiilor ce sustin businessul financiar si intra in sfera de responsabilitate a echipei, cu respectarea SLA-urilor agreate intern
- Monitorizeaza, analizeaza si asigura buna performanta a sistemelor administrate.
Responsabilitati:
- Administrării tuturor aplicatiilor ce sustin business-ul financiar, care intra in responsabilitatea echipei App Admin – Level 2 support (ex. CAK, EzY, APT, ACE, etc ) asigurind o buna functionare a acestora
- Acumularea si aprofundarea cunostintelor (arhitectura, meniurile si functionalitatile aferente, fluxuri de business, instrumente de monitorizare/administrare) aferente aplicatiei bancare de baza si a aplicatiilor considerate critice din punct de vedere al continuitatii afacerii, pentru a putea asigura functionarea corecta a acestora.
- Administrarea incidentelor si a erorilor ce survin în aplicaţii (investigarea, testare si mentinerea relatiei cu furnizorul pe tot parcursul procesului),împreună cu utilizatorii, dacă acest lucru este necesar.
- Identificarea si propunerea de soluţii de corectie pentru problemele care apar în aplicaţiile bancare.
- Testarea împreună cu departamentele de business responsabile a modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiilor bancare.
- Oferire suport remote provider-ilor externi, in cazul in care se solicita acest lucru, cu monitorizarea conexiunii.
- Colaborarea cu toate echipele din departamentul IT pentru rezolvarea eventualelor incidente si a erorilor din mediile de productie
- Monitorizeaza aplicatiile administrate in perioada de post go-live din perspectiva impactului promovarilor asupra functionarii si a performantelor, cu raportarea erorilor catre departamentele IT responsabile pentru rezolvarea lor.
Cerinţele si competente:
- Absolvent al unei facultati cu profil analitic
- Cunostinte minime : OS (Win, Linux), Data Bases (SQL, Oracle), limbaj SQL/Oracle
- Cunostinte considerate un plus : AS400, MQ
- Limba engleză (fluent atât în scris cât şi verbal)
Abilitati:
- Experienţă în comunicarea cu utilizatorii proveniţi din medii diferite
- Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
- Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
- Creativitate
- Spirit de echipă
- Deschis la sugestii
- Capacitatea de a lucra sub presiune
- Orientare catre client, solutie si rezultat
- Orientare catre rezolvarea problemelor
- Proactivitate
- Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
- Disponibilitatea de a invata noi tehnologii la locul de munca