ICT Business Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre echipa:  

Suntem o echipa dinamica, compusa din specialisti care preiau nevoile de schimbare din business si le transpun in limbajul IT si astfel, asigura tranformarea initiativelor in solutii tehnice aliniate la strategia de IT locala si cea globala. Echipa noastra aduce o contributie semnificativa la sinergia si colaborarea eficienta dintre Divizia IT cu restul ariile de business.

In echipa noastra, transparenta, comunicarea eficienta si increderea sunt valorile pe care ne bazam in fiecare zi si care ne ajuta sa dezvoltam relatii de incredere la nivel de echipa, dar si cu intreaga organizatie.

Principalele responsabilități:

  • Traduci cerințele de business în cerințe funcționale pentru echipele tehnice;
  • Elaborezi documentatia de analiza, specificatiile, proiectarea solutiilor pentru implementarea aplicatiilor specifice, definirea si/sau implementarea solutiilor ad-hoc pentru clienti si implicarea atat in activitatea de parametrizare cat si in furnizarea testelor functionale pentru noile lansari de aplicatii;
  • Analizezi în mod autonom organizarea și consolidarea informațiilor colectate necesare pentru susținerea livrării documentației specifice (specificație de business, specificație tehnică, soluție propusa);
  • Furnizezi elementele de proiectare a sistemelor, inclusiv a regulilor de migrare a datelor, a regulilor de afaceri, a rețelelor wireframe sau a altor rezultate detaliate;
  • Executi o analiză detaliată a fluxurilor de plăți interne și externe și identifici riscurile de risc care ar putea apărea în zona de plăți;
  • Vei dezolta cunostiinte aprofundate al analizei financiare și tranzacționale în domeniul plăților cu expertiză consistentă;
  • Trebuie să ai o înțelegere a cerințelor de la utilizatorii finali și să poti să identifici funcțiile disponibile aplicatiei Core Banking sau posibilele dezvoltari;

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii economice/tehnice relevante, finalizate;
  • Minim 2-3 ani de experienta in domeniul IT sau 2 ani de experienta relevanta in sectorul bancar; 
  • Cunoastrea foarte buna a limbii engleze (fluent);
  • Intermediate Database Query (Oracle , SQL Server)
  • Comenzi Basic SQL
  • O imagine de ansamblu pentru testare (UAT, Test Cases, Test Scripts, etc.)
  • Cunostinte de baza pentru Visio, MS Office.
  • Cunostinte medii la specificatiile de business dintr-o banca/ specificatii tehnice

 

Alte competențe necesare:

  • Abilități de comunicare dezvoltate
  • Experiență în negocierea conflictelor și rezolvarea problemelor pentru a obține rezultate rentabile
  • Abilități excepționale de a conduce prin metode pozitive și de colaborare
  • Abilitatea de a stabili așteptările cu partenerii de afaceri și de a stimula guvernanța în mod eficient pentru o experiență pozitivă a partenerilor de afaceri
  • Aptitudini tehnice, managementul cerințelor și capacitatea de a evalua și articula variabilele de risc.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?