ICT Business Intelligence Developer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre echipa:

Suntem o echipa dinamica, compusa din specialisti care analizeaza, dezvolta si testeaza aplicatii noi software si modificari la cele existente. Impreuna asiguram buna functionare a sistemelor de care suntem responsabili si implementam metodologii moderne de dezvoltare software.

In echipa noastra, transparenta, comunicarea eficienta si increderea sunt valorile pe care ne bazam in fiecare zi si care ne ajuta sa dezvoltam relatii de incredere la nivel de echipa, dar si cu intreaga organizatie.

Principalele responsabilități:

  • Asiguri suportul IT pentru aplicatiile aflate in scopul mediului DWH (ex. Teradata, IBM DataStage, Process Dispatch Center, Data Extractor application, SVN, Power BI) precum si monitorizarea proactiva a proceselor recurente de raportare ce au ca sursa mediul DWH, in afara orelor de program, inclusiv in zilele nelucratoare, prin obligatia de a raspunde la telefon conform programului lunar stabilit de seful ierarhic superior si adus la cunostinta la inceputul fiecarei luni
  • Elaborezi specificatiile de analiza pe baza cerintelor de dezvoltare si/ sau modificare a solutiei
  • Colaborezi cu echipa de proiect si/sau partenerii externi pentru elaborarea si validarea estimarii initiale si a estimarii finale pentru implementarea anumitor solutii
  • Participi, alaturi de membrii echipei de proiect si / sau colegii din IT  la identificarea, elaborarea si validarea cerintelor de dezvoltare de solutii de business intelligence si raportare
  • Determini cerintele de dezvoltare din cadrul proiectului conform cerintelor de business
  • Intocmesti documentele de dezvoltare, conform standardelor aprobate, completand sectiunile de care raspunzi in calitate de analist, in colaborare cu celelalte echipe
  • Asisti colegii din cadrul echipei de proiect  in toate fazele procesului de dezvoltare, testare si implementare a noilor functionalitati
  • Realizezi activitatile de parametrizare din cadrul solutiei de raportare; construiesti livrabilele tehnice necesare pentru punerea in productie a modificarilor parametrilor business de functionare a sistemului
  • Oferi asistenta tehnica, la cerere, pentru personalul IT din zona de suport II; intocmesti, daca este cazul, documentele de analiza necesare rezolvarii incidentelor escaladate
  • Colectezi cerinte de business prin intermediul interviurilor, documentelor de analiza, workshop-urilor, cazurilor de utilizare, scenariilor, analizelor de business, analizei taskurilor si analiza fluxului de lucru
  • Te implici in definirea si identificarea de solutii de validare a consistentei informatiei raportate, in definirea si implementarea proceselor corespunzatoare precum si in calificarea defectelor de data quality identificate
  • Colaborezi cu echipa de proiect si beneficiarii de business in elaborarea si validarea test case-urilor 

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii superioare, de preferat in domeniul tehnologiei informatiei
  • Minimum 3 ani experienta intr-o institutie financiara sau cunostinte relevante despre banca si produse/servicii bancare
  • Cel putin 1 an experienta anterioara pe o pozitie similara (IT Business Analyst, Analist CRM, Analist DW, Analist raportare)
  • Cunostinte SQL
  • Cunostinte in tehnici de modelare date si experienta in utilizarea unor pachete software specializate constituie un avantaj
  • Lucrul cu pachete complexe software in dezvoltarea de aplicatii pentru domeniul bancar constituie un avantaj
  • Experienta in tehnologia Teradata constituie un avantaj
  • Experienta in tehnologia SAS constituie un avantaj
  • Experienta in tool de raportare SAS sau Power BI constituie un avantaj

Alte competențe necesare:

  • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa si capacitatea de a interacționa profesional cu un grup divers, directori, manageri, experți in domeniu
  • Experiență în negocierea conflictelor și rezolvarea problemelor pentru a obține rezultate rentabile
  • Abilități excepționale de a conduce prin metode pozitive și de colaborare
  • Abilitatea de a stabili așteptările cu partenerii de afaceri și de a stimula guvernanța în mod eficient pentru o experiență pozitivă a partenerilor de afaceri
  • Aptitudini tehnice, managementul cerințelor și capacitatea de a evalua și articula variabilele de risc
  • Abilitati de prezentare
  • Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?