ID76148 IT Service Desk Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

KPMG în România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de Audit, Tax și Consultanță la nivel mondial. La KPMG ne conducem firma la fel de eficient pe cât sprijinim și consolidăm afacerile clienților noștri. Aceasta înseamnă să angajăm oameni talentați care să ne ajute la dezvoltarea și gestionarea mărcii noastre, să ne publice conducerea de gândire, să ne controleze finanțele, să ne conducă infrastructura IT și să ne sprijine profesioniștii din domeniu.


KPMG în România oferă oportunități grozave de a-ți construi o carieră de succes.


Când alegi KPMG ca loc pentru a-ți construi cariera, alegi să inspiri încredere și să dai putere schimbării din jurul tău.


Viziunea KPMG este de a recruta oameni extraordinari și de a construi profesioniști extraordinari.


În prezent, căutăm un specialist IT Service Desk care să se alăture echipei noastre IT din București


Ce vei face?


Obiectivul general al postului este de a crea o interfață între Departamentul IT și utilizatorii finali pentru a crește receptivitatea echipei IT la cerințele zilnice de asistență venite din partea personalului.


Jobul va implica oferirea de suport personalului pentru toate aplicațiile suportate de companie, depanarea problemelor computerului și determinarea sursei, precum și oferirea de sfaturi cu privire la acțiunile adecvate.


Mai precis, rolul implică următoarele:


  • Răspunsul la solicitările de asistență tehnică în persoană sau prin telefon, e-mail sau alte instrumente de comunicare.
  • Asistarea utilizatorilor finali cu toate problemele legate de aplicațiile și echipamentele IT.
  • Diagnosticarea și rezolvarea rezoluțiilor documentelor pentru viitoarele probleme tehnice de referință hardware și software.
  • Determinarea sursei problemelor computerului (hardware, software, accesul utilizatorului etc.) și consilierea personalului cu privire la acțiunile corespunzătoare.
  • Servirea de legătură între personal și departamentul IT pentru rezolvarea problemelor.
  • Instalarea hardware și software.
  • Urmărirea procedurilor standard de help desk și de gestionare a incidentelor: înregistrarea tuturor interacțiunilor serviciului de asistență, redirecționarea problemelor către resursele adecvate, identificarea și escaladarea situațiilor care necesită atenție urgentă, urmărirea și rutarea problemelor, solicitările și rezoluțiile documentelor, pregătirea rapoartelor de activitate, precum și păstrarea la curent cu informații despre sistem, modificări și actualizări.
  • Asigurarea, ca parte a echipei IT, a functionarii eficiente a tuturor articolelor/echipamentelor IT si Telecomunicatii.
  • Participarea la implementarea de noi aplicații IT și/sau sisteme informatice de management.
  • Contribuția la dezvoltarea, îmbunătățirea și implementarea de noi politici IT în cadrul Firmei și la monitorizarea conformității personalului.
  • Oferirea de asistență completă utilizatorilor finali în utilizarea aplicațiilor IT specifice personalizate.
  • Furnizarea de asistență IT la fața locului și/sau regulat personalului.


Ce căutăm?


  • Diplomă universitară în Tehnologia Informației sau științe conexe.
  • Experiență de lucru anterioară de cel puțin 3 ani ca membru al unei echipe IT.
  • Experiență de lucru relevantă în hardware, software și depanare de comunicații.
  • Cunoștințe informatice și cunoștințe de lucru ale sistemelor de operare Windows, în principal Windows X, aplicații Microsoft Office sau servicii M365.
  • Cunoștințe de lucru de bază despre Active Directory și conectivitate la rețea, inclusiv plăci de rețea WiFi sau WAN fără fir.
  • Cunoștințe de lucru de bază despre VPN/acces de la distanță, tehnologia sălii de ședințe sau videoconferințe


Ce este pentru tine?


  • Un mediu în ritm rapid și o echipă extraordinară cu oportunități excelente de mentorat.
  • Posibilitatea de a-ți împlini potențialul prin diverse cursuri de formare și de a obține calificări profesionale suplimentare.
  • Oportunitati de avansare in cariera.


Lucrul la KPMG înseamnă și oameni fericiți și o cultură internă care sprijină angajații să-și urmeze pasiunile prin diverse activități și evenimente. Avem, de asemenea, numeroase beneficii pentru a vă susține sănătatea, un program de lucru flexibil și multe alte avantaje


Confidențialitate


Confidențialitatea va fi asigurată pentru a proteja interesele solicitanților.


Doar candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.


KPMG în România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de Audit, Tax și Consultanță la nivel mondial. La KPMG ne conducem firma la fel de eficient pe cât sprijinim și consolidăm afacerile clienților noștri. Aceasta înseamnă să angajăm oameni talentați care să ne ajute la dezvoltarea și gestionarea mărcii noastre, să ne publice conducerea de gândire, să ne controleze finanțele, să ne conducă infrastructura IT și să ne sprijine profesioniștii din domeniu.


KPMG în România oferă oportunități grozave de a-ți construi o carieră de succes.


Când alegi KPMG ca loc pentru a-ți construi cariera, alegi să inspiri încredere și să dai putere schimbării din jurul tău.


Viziunea KPMG este de a recruta oameni extraordinari și de a construi profesioniști extraordinari.


În prezent, căutăm un specialist IT Service Desk care să se alăture echipei noastre IT din București


Ce vei face?


Obiectivul general al postului este de a crea o interfață între Departamentul IT și utilizatorii finali pentru a crește receptivitatea echipei IT la cerințele zilnice de asistență venite din partea personalului.


Jobul va implica oferirea de suport personalului pentru toate aplicațiile suportate de companie, depanarea problemelor computerului și determinarea sursei, precum și oferirea de sfaturi cu privire la acțiunile adecvate.


Mai precis, rolul implică următoarele:


  • Răspunsul la solicitările de asistență tehnică în persoană sau prin telefon, e-mail sau alte instrumente de comunicare.
  • Asistarea utilizatorilor finali cu toate problemele legate de aplicațiile și echipamentele IT.
  • Diagnosticarea și rezolvarea rezoluțiilor documentelor pentru viitoarele probleme tehnice de referință hardware și software.
  • Determinarea sursei problemelor computerului (hardware, software, accesul utilizatorului etc.) și consilierea personalului cu privire la acțiunile corespunzătoare.
  • Servirea de legătură între personal și departamentul IT pentru rezolvarea problemelor.
  • Instalarea hardware și software.
  • Urmărirea procedurilor standard de help desk și de gestionare a incidentelor: înregistrarea tuturor interacțiunilor serviciului de asistență, redirecționarea problemelor către resursele adecvate, identificarea și escaladarea situațiilor care necesită atenție urgentă, urmărirea și rutarea problemelor, solicitările și rezoluțiile documentelor, pregătirea rapoartelor de activitate, precum și păstrarea la curent cu informații despre sistem, modificări și actualizări.
  • Asigurarea, ca parte a echipei IT, a functionarii eficiente a tuturor articolelor/echipamentelor IT si Telecomunicatii.
  • Participarea la implementarea de noi aplicații IT și/sau sisteme informatice de management.
  • Contribuția la dezvoltarea, îmbunătățirea și implementarea de noi politici IT în cadrul Firmei și la monitorizarea conformității personalului.
  • Oferirea de asistență completă utilizatorilor finali în utilizarea aplicațiilor IT specifice personalizate.
  • Furnizarea de asistență IT la fața locului și/sau regulat personalului.


Ce căutăm?


  • Diplomă universitară în Tehnologia Informației sau științe conexe.
  • Experiență de lucru anterioară de cel puțin 3 ani ca membru al unei echipe IT.
  • Experiență de lucru relevantă în hardware, software și depanare de comunicații.
  • Cunoștințe informatice și cunoștințe de lucru ale sistemelor de operare Windows, în principal Windows X, aplicații Microsoft Office sau servicii M365.
  • Cunoștințe de lucru de bază despre Active Directory și conectivitate la rețea, inclusiv plăci de rețea WiFi sau WAN fără fir.
  • Cunoștințe de lucru de bază despre VPN/acces de la distanță, tehnologia sălii de ședințe sau videoconferințe


Ce este pentru tine?


  • Un mediu în ritm rapid și o echipă extraordinară cu oportunități excelente de mentorat.
  • Posibilitatea de a-ți împlini potențialul prin diverse cursuri de formare și de a obține calificări profesionale suplimentare.
  • Oportunitati de avansare in cariera.


Lucrul la KPMG înseamnă și oameni fericiți și o cultură internă care sprijină angajații să-și urmeze pasiunile prin diverse activități și evenimente. Avem, de asemenea, numeroase beneficii pentru a vă susține sănătatea, un program de lucru flexibil și multe alte avantaje


Confidențialitate


Confidențialitatea va fi asigurată pentru a proteja interesele solicitanților.


Doar candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.


ID76148 Specialist IT Service Desk


Facebook Twitter Linkedin XING


Aplica pentru acest job


ID76148 Specialist IT Service Desk


Facebook Twitter Linkedin XING


Aplica pentru acest job

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KPMG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KPMG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KPMG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?