iHCM Client Service Consultant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Îndatoriri/Sarcini cheie
  • Urmați instruire pentru produse, mențineți cunoștințele la zi și evoluați alături de soluțiile de resurse umane;
  • Comunicați cu consultantul principal / contactele clienților pentru a înțelege aspectele tehnice în profunzime ale cerințelor clientului;
  • Oferiți soluții tehnic precise și durabile problemelor raportate de client și documentați-le pentru referințe viitoare;
  • Funcționează ca o legătură între client și echipa prin care curg cerințele clientului;
  • Dezvoltați și menținem relații excelente bazate pe încredere și credibilitate cu toți clienții noștri;
  • Ajutor la îmbunătățirea continuă a serviciului de asistență pentru a menține un nivel ridicat de satisfacție a clienților;
  • Lucrează cu echipele de implementare și dezvoltare de produse din întreaga lume pentru a identifica și raporta defectele;
  • Menține și contribui la biblioteca Knowledge Base;
  • Lucrează îndeaproape cu echipa și sprijin în instruirea și evaluarea noilor recruți;
  • Respectați standardele, politicile și metodologiile ADP în toate domeniile de afaceri;
  • Activități de analiză în vederea definirii specificațiilor pentru construirea de sisteme eficiente, capabile să răspundă cerințelor utilizatorilor;
  • Oferirea de consiliere clienților pentru optimizarea utilizării produsului;
  • Ajustați configurația produsului la cerere;
  • Abilitatea de a influența și ghida clienții către cele mai bune practici ADP și adoptarea soluției standard.
Cerințe
  • Absolvenți / Absolvenți postuniversitari în Inginerie sau Aplicații informatice reprezintă un avantaj suplimentar;
  • Nivel avansat de engleză -- alte limbi reprezintă un plus;
  • Experiență dovedită în sprijinirea clienților internaționali;
  • Experiența de lucru cu Sisteme Informaționale HR / Sisteme CRM va reprezenta un avantaj masiv;
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu provocator și solicitant, alături de alți profesioniști energici;
  • Demonstrați o cunoaștere aprofundată a caracteristicilor gamei de produse, a limitărilor tehnice și a beneficiilor comerciale;
  • Abilitatea de a înțelege cerințele de afaceri ale clientului și de a recomanda soluția adecvată, ținând cont de constrângerile tehnice;
  • Cunoașterea legislației HR ar constitui un avantaj;
  • Comunicare excelentă în abilități orale, scrise și de ascultare;
  • Standard ridicat de prezentare personală, de produs și tehnică;
  • Demonstrează abilități organizatorice în vizitele la clienți, implementarea și administrarea produselor;
  • Excelente abilități logice și de rezolvare a problemelor;
  • Abilitatea de a lucra atât independent, cât și ca jucător de echipă, cu o atitudine pozitivă;
  • Adaptabilitate rapidă, cu deschidere spre învățare și dezvoltare;
  • Orientare solidă către client, cu scopul de a construi relații de durată.
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?