Implementation Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cine suntem noi


Magnitatea este evoluția muncii. Deservind sute dintre cele mai recunoscute mărci din lume în ultimii 30 de ani, Magnit oferă prima platformă holistică din industrie pentru forța de muncă modernă. Platforma de management integrat al forței de muncă (IWM) de la Magnit, susținută de date, software, inteligență și echipă de servicii de cea mai bună calitate este cheia succesului clienților noștri. Se poate adapta rapid la schimbările economice regionale sau industriale și oferă viteza, amploarea, flexibilitatea, transparența și expertiza necesare pentru a îndeplini gestionarea forței de muncă contingente a unei organizații, strategia de talent și obiectivele organizației mai largi. La Magnit, veți lucra cu colegi pasionați care colaborează și oferă rezultate semnificative care transformă pozitiv cele mai mari companii de pe glob.


Despre Rol


Managerul de proiect (PM) este responsabil pentru implementarea, coordonarea și managementul software-ului și serviciilor cu succes și în timp util. Această poziție este responsabilă pentru definirea, planificarea și conducerea activităților echipei necesare pentru atingerea obiectivelor de implementare, inclusiv coordonarea internă a sarcinilor cu un plan de proiect și asigurarea faptului că toate sarcinile sunt finalizate la timp și în limita bugetului. În acest rol, PM va lucra îndeaproape cu toate departamentele și clienții care servesc ca consultant, organizator, facilitator, planificator, analist de date și rezolvator de probleme, după cum este necesar. Lucrând independent și cu o supraveghere minimă, PM se ocupă în mod independent de implementarea implementărilor la scară medie pentru clienți sau poate colabora cu un alt PM sau Sr PM pentru implementări la scară mai mare. Abilități foarte dezvoltate în managementul relațiilor complexe,


Ce vei face


• Gestionați cerințele mai multor proiecte și clienți exigenți atât direct, cât și prin membrii echipei, asigurându-vă că toate sarcinile de proiect sunt îndeplinite cu standarde de calitate maxime în vigoare

• Creați, comunicați, actualizați și executați planul de proiect al clientului. Aceasta implică contactul de rutină cu clientul prin comunicare scrisă și verbală, inclusiv la fața locului, vizite față în față cu clienții, conferințe telefonice și comunicare prin e-mail și delegarea sarcinilor și sarcinilor către membrii corespunzători ai echipei în timp ce gestionează progresul planului și oferă în timp util. documentare pe parcurs

• Livrarea independentă a proiectelor la scară medie spre mare (așa cum este definită de dimensiunea și volumul clientului, numărul de sarcini și calendarul)

• Gestionați domeniul de aplicare, precum și minimizați și atenuați riscurile în cadrul proiectelor. Abordează problemele în mod deschis și rapid, trecând la conducere acolo unde este necesar.

• Practicați proceduri de calitate în conformitate cu metodologia Pro pentru a asigura execuția profitabilă și de succes a proiectelor, măsurată prin îndeplinirea factorilor de succes ai proiectului și satisfacția clienților

• Identificați oportunitățile de parteneriat și informați vânzările și/sau serviciile pentru clienți cu privire la oportunitățile de vânzare „suplimentare” în cadrul proiectelor

• Responsabil pentru supravegherea analizei datelor furnizate de client pentru validarea lucrătorilor, managerilor, furnizorilor și a informațiilor despre comenzi, inclusiv fișele posturilor, tarifele de facturare și alte date, după cum este necesar

• Desfășurați întâlniri interne și externe de proiect începând cu lansarea proiectului și altele, după cum este necesar, la diferite intervale pe parcursul implementării clientului

• Responsabil de supravegherea coordonatorilor de proiect pentru a furniza agende, procese verbale de întâlnire și puncte de acțiune la timp și precise

• Dezvoltați materiale de instruire pentru manageri, antreprenori și furnizori și desfășurați astfel de instruiri fie independent, fie împreună cu coordonatorii de proiect.

• Coordonează elementele și documentează progresul implementării zilnice a proiectului prin procesele standard Pro și planul de proiect corespunzător. Oferiți managementului actualizări regulate privind starea implementării.

• Produceți și mențineți toate documentele de proiect și corespondența pentru a se asigura că informațiile istorice și actuale ale proiectului sunt disponibile pentru referință (electronic sau hârtie) sau să asigure supravegherea coordonatorilor de proiect care creează astfel de informații.

• Participă la cererea de propuneri de vânzări și/sau efectuează demonstrații de sistem după cum este solicitat.

• Supraveghează diferite funcții operaționale și servește ca resursă de escaladare/clarificare timp de până la 4 săptămâni după ce un client este live cu serviciile Pro

• Construiți și prezentați documentul privind cerințele de afaceri, manualul furnizorului și procedurile standard de operare clienților interni și externi pentru fiecare implementare

• Alte sarcini de proiect sau conexe, așa cum sunt atribuite


Ce vei avea nevoie


• 3 ani de experiență practică în gestionarea proiectelor cu clienții și lucrul în echipe interfuncționale

• Cunoști fluent în germană și engleză la nivel profesional

• Abilitatea de a fi flexibil, de a respecta termene limită strânse, de a organiza în mod independent și de a prioritiza munca

• Capacitatea și disponibilitatea de a călători la site-urile clienților pentru întâlniri față în față, interacționând cu toate nivelurile dintr-o organizație, inclusiv managementul executiv

• Abilitatea de a-și menține calmul, de a rezolva probleme practice și de a gestiona cu succes o varietate de situații în schimbare, în condiții de stres și în termene scurte

• Abilități superioare de comunicare verbală și scrisă

• Abilități puternice de organizare și multi-tasking

• Cunostinte cu MS Office

• Succes demonstrat în leadership și managementul personalului


Ce Magnit vă va oferi


La Magnit, vă veți alătura unui mediu inovator, cu o mare creștere și puteți avea rapid un impact pentru a ajuta la transformarea celor mai mari companii din lume. Veți lucra cu colegi pasionați care colaborează și livrează. Magnit oferă tuturor angajaților oportunitatea de creștere și dezvoltare și ne dorim ca indivizii să-și atingă potențialul și să-și urmeze propriile drumuri! Magnit vă va oferi un pachet de beneficii competitiv. Magnit încurajează angajații să participe la dăruirea înapoi, iar noi vom egala contribuțiile angajaților cu organizațiile caritabile preferate și vom sprijini orele de voluntariat corporative pentru a face diferența în comunitatea ta!


Dacă acest rol nu este pentru tine


Rămâneți în legătură, vă vom anunța când avem noi poziții în echipă.

Pentru a vedea o listă completă a oportunităților noastre de carieră deschise, vă rugăm să vizitați https://magnitglobal.com/us/en/company/careers.html


Pentru a face cel mai bun lucru, avem nevoie de puncte de vedere diferite. Prin urmare, sărbătorim diversitatea și îmbrățișăm incluziunea.


În calitate de angajator cu șanse egale, suntem dedicați să construim o echipă care reprezintă o varietate de medii, perspective și abilități. Ne străduim să ne asigurăm că menținem un mediu de lucru pozitiv și îmbogățitor pentru toți.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PRO Unlimited pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PRO Unlimited pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PRO Unlimited locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?