Implementation Project Manager with English

Rezumatul poziției

Managerul de proiect de implementare trebuie să demonstreze cunoștințe excelente și experiență cu metodologiile de management de proiect pentru a sprijini implementările de salarizare în mai multe țări. Necesită abilități puternice de comunicare și interculturale pentru a colabora cu membrii echipei la nivel internațional.

Îndatoriri și responsabilități esențiale
  • Gestionați procesul internațional de implementare, lucrând îndeaproape cu partenerii globali ai Celergo.
  • Organizați și conduceți întâlniri cu părțile interesate cheie, după cum este necesar, pentru a revizui starea proiectului, a discuta și a revizui problemele.
  • Elaborați planuri de proiect, etape și calendare pentru sarcinile de bază necesare proiectelor.
  • Responsabil pentru furnizarea de rapoarte de stare și furnizarea de feedback receptiv conducerii și conducerii superioare.
  • Furnizați planuri de acțiune și rezolvarea problemelor, după caz.
  • Responsabil cu urmărirea proiectelor și gestionarea activităților de comunicare a proiectelor.
  • Explicați clienților salarizarea (compensații, beneficii etc.) și implicațiile sale financiare.
  • Explicați clar clienților problemele legate de salarizare specifice țării.
  • Antrenați clienții prin demonstrații online folosind tehnologia noastră de salarizare.
  • Serviți ca punct unic de contact pentru întrebările clienților, facturarea și îndeplinirea problemelor cu impact asupra clienților pe parcursul implementării.
  • Asistență în proiecte interne, cum ar fi pregătirea propunerilor, prezentările clienților și eforturile de marketing.
  • Oferiți perspectivă, input și suport pentru operațiunile de marketing și achiziții și departamentele de facturare cu privire la problemele legate de clienți.
  • Examinați documentele Excel și verificați cifrele folosind cunoștințele de bază în contabilitate.
  • Interacționați și comunicați cu partenerii internaționali pentru a clarifica elementele specifice țării.
  • Transmiteți în timp util informațiile relevante privind salariile către partenerii noștri globali.
  • Mențineți și dezvoltați clienții existenți și noi prin propuneri adecvate și metode de vânzare etice, pentru a optimiza calitatea serviciilor, creșterea afacerii și satisfacția clienților.
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, precum și abilități puternice de prezentare și interpersonale.
  • Abilitatea de a lucra sub presiune menținând în același timp un comportament profesional.
  • Abilitatea de a rezolva probleme - a rezolva și a căuta soluții alternative.
  • Călătoriți la locația clientului atunci când este necesar.
Calificări Pentru a îndeplini această muncă cu succes, o persoană trebuie să fie capabilă să îndeplinească fiecare îndatorire esențială în mod satisfăcător. Cerințele enumerate mai jos sunt reprezentative pentru cunoștințele, abilitățile și/sau abilitățile necesare. Pot fi făcute acomodari rezonabile pentru a permite persoanelor cu dizabilități să îndeplinească funcțiile esențiale.
  • Educație -- diplomă de licență de la un colegiu sau universitate de patru ani.
  • Experiență -- 2-5 ani de experiență și/sau pregătire profesională, de preferință într-un mediu de servicii.
  • Alte abilități și abilități
    • Este necesară limba engleză avansată
    • Este necesar un antecedente de salarizare și management de proiect.
    • Certificarea managementului de proiect este un plus
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?