Incident & Response Analyst Job

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

NTT DATA este un important furnizor de servicii IT și partener global de inovare, cu sediul în Tokyo, cu operațiuni de afaceri în peste 40 de țări. Ajutăm la dezvoltarea de soluții inovatoare de afaceri și IT pentru organizațiile din sectorul public și privat. NTT DATA România oferă asistență pentru dezvoltare și consiliere de specialitate furnizorilor de servicii IT, integratorilor de sisteme, companiilor de software și clienților din diverse industrii.

Este timpul să vă regândiți ce așteptări de la angajatorul dvs

La NTT DATA România, înțelegem că nu vă construiți doar o carieră, ci vă construiți o viață. Principalul nostru atu îl reprezintă oamenii și credem că succesul nostru depinde de oportunitățile pe care le ai de a-ți extinde talentul. Cu 119.500 de colegi, operațiuni de afaceri în peste 50 de țări și cu multe dintre Fortune Global 100 printre clienții noștri, o carieră la NTT DATA vă oferă nenumărate modalități de a avea un impact într-o organizație în creștere rapidă. Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră stelară, vă invităm să aplicați online astăzi.

Prezentare generală a proiectului

Obiectivul principal este de a asigura detectarea, limitarea și analiza evenimentelor de securitate pentru a proteja confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea sistemelor de informații în conformitate cu obiectivele de afaceri ale companiei, cerințele de reglementare și obiectivele strategice.

Ce vă puteți aștepta și ce vrem să faceți
  • Furnizați servicii de răspuns la incidente organizației globale în numele echipei de securitate a informațiilor
  • Furnizarea de răspuns de primă linie și gestionarea inițială a oricăror probleme noi sau în curs de dezvoltare legate de securitatea IT
  • Primiți, procesați și rezolvați biletele conform SLA-urilor definite
  • Analizați informațiile obținute din sistemele de monitorizare, incidente operaționale și alte surse pentru a determina sfera și impactul potențialelor incidente de securitate
  • Evaluați critic practicile curente și oferiți feedback managementului cu privire la oportunitățile de îmbunătățire
  • Asistență la proiectarea și implementarea soluțiilor de detectare și prevenire a amenințărilor identificate ca fiind necesare pentru protecția activelor
  • Utilizați eficient seturile de instrumente, platformele și procesele comune IR, cum ar fi Splunk, gestionarea jurnalelor, capturarea pachetelor și sistemele de detectare a încălcării
  • Oferiți asistență cu examinările criminalistice și procedurile lanțului de custodie conform instrucțiunilor CIRT
  • Oferiți contribuții în standarde și proceduri
  • Raportați eșecurile de conformitate către conducere pentru remediere imediată
  • A fi implicat în evaluările decalajelor, căile de upgrade, remedierea erorilor și soluțiile necesare pentru noile probleme de securitate IT
  • Menține sistemele alocate pentru a asigura disponibilitatea, fiabilitatea, integritatea, inclusiv supravegherea capacității, performanței și licențierii actuale și proiectate
  • Furnizați rapoarte de stare și valori relevante echipei de securitate IT
  • Contribuiți la depozitele de informații legate de securitate ale companiei și la alte eforturi de marketing/conștientizare
  • Participați la proiecte speciale după cum este necesar

La ce ești bun și de ce ai nevoie pentru a câștiga
  • Minim 3 ani experiență similară în domeniu
  • Diplomă de licență sau experiență echivalentă într-un rol analitic și de securitate IT
  • Cunoaștere largă a TCP/IP, DNS, a serviciilor comune de rețea, a infrastructurii cloud/on prem și a altor subiecte fundamentale
  • Cunoștințe intermediare despre tehnicile de detectare, analiză și evaziune a malware-ului
  • Abilitatea de a aduna și analiza fapte, de a trage concluzii, de a defini probleme și de a sugera soluții
  • Abilitatea de a transmite concepte complexe către constituenți non-tehnici
  • Integritate demonstrată într-un mediu profesional
  • Mențineți gândirea critică și calmul sub presiune
  • Concentrat să ofere servicii de calitate clienților și să gestioneze nevoile lor de afaceri
  • Bune abilități de gestionare a utilizatorilor și clienților
  • Acționați ca un jucător de echipă pentru a împărtăși informații și cunoștințe, astfel încât să vă asigurați că serviciul este consecvent și la cel mai înalt nivel care poate fi atins
  • Fluent în engleză (verbal și scris)
  • Este plăcut să aveți certificări profesionale precum GCFE, GCFA, GCIH, CISM sau CISSP

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NTT DATA Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?