Data publicării 5 octombrie 2022
Locație
Timisoara, Timis, RO-Romania
Actele companiei
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu 111.000 de angajați și venituri anuale de cca. 11 miliarde de euro. Numărul unu european în securitate cibernetică, cloud și calcul de înaltă performanță, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea), listată la Euronext Paris și inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG și Next 20 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
Ce căutăm?
Căutăm un
management de incidente cu limba germană pentru echipa noastră.
Responsabilități cheie
- Citiți contractul și pregătiți o analiză a decalajului, arătând diferența dintre ASMM standard și contract
- Creșteți abaterile cu CFS PM și pregătiți o soluție pentru abateri
- Creați și documentați fluxul de lucru al procesului împreună cu clientul
- Documentați procesul în SOHB și PHB
- Decideți și conveniți asupra limbii de introducere a biletului, încheiere și comunicare cu clienții (E2E dacă ciclul de viață al biletului
- Creați arborele categorii de bilete și atribuiți grupuri pe baza intrărilor de la unitățile de livrare
- Verificați dacă există vreo cerință pentru grupuri speciale, cum ar fi serviciile de traducere etc.
- Verificați dacă grupurile de rezolvare au suficienți membri
- Verificați dacă toate orele de lucru sunt acoperite prin grupuri de rezolvare
- Suport în interfața de ticketing
- Asigurați-vă că toate datele de bază pentru crearea înregistrărilor biletelor de incident sunt disponibile sau furnizate de client
- Implementarea SLA Identificați și implementați obligațiile contractuale
- Dacă Atos acționează ca furnizor de servicii generale, părțile externe trebuie să fie implicate în controlul și monitorizarea operațională. Pe lângă o conexiune la instrumentele Atos ITSM, aceasta include implementarea și controlul SLA. În plus, toți parametrii de performanță trebuie comparați în prealabil între UC și contract. Conformitatea trebuie documentată și clarificată imediat.
- Verificați implementarea SLA, maparea priorităților și maparea utilizatorilor cheie în instrument.
- Aliniați-vă clientului cu privire la regula celor trei greve și închiderea automată a biletelor
- Finalizarea documentatiei cu clientul si acceptarea de catre client
- Predarea către BAU
- Cunoașterea limbii germane și engleze
Ceea ce oferim
- Vă oferim training și certificări
- Formare continuă și aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente.
- Avem beneficii flexibile pentru dvs. Program medical, Beneficii sportive, Bonuri de prânz, Telefon mobil, Laptop
- Oferă de compensare pachete competitive de salariu și beneficii și bonus de relocare.
- Aveți zile suplimentare de vacanță în funcție de experiența dvs. de lucru.
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.