Incident Manager Officer with Hebrew

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Dacă prosperați în crearea unor relații de încredere care oferă oportunități de a sprijini și de a îmbunătăți viața altora, influențând și colaborând cu alții pentru a genera schimbări și îmbunătățiri, avem o oportunitate de carieră pentru tine! Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.

Ofițerul de gestionare a incidentelor acționează ca comandant unic pentru a lucra cu inginerii noștri Serviciul Clienți și Asistență și clienții noștri pentru a coordona asistența reactivă complexă pentru rezolvare și pentru a oferi informații despre oportunitățile de sănătate operaționale pentru un portofoliu stabilit de conturi. Scopul IM este să fie Avocatul Clienților și să permită rezolvarea problemelor reactive cu următoarele activități cheie:

  • Reprezintă impactul afacerii clientului;

  • Sprijină rezolvarea problemelor de la capăt la capăt;

  • Identificarea problemelor în raport cu portofoliul de cazuri.

  • În calitate de membru de încredere al echipei de cont, responsabilul de gestionare a incidentelor deține rezultatul pozitiv al experienței de asistență reactivă a clientului nostru și dezvoltă informațiile potrivite pentru echipa de cont pentru a dezvolta conversații despre sănătatea operațională a clienților.

    Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:

    Managementul relațiilor

  • Cunoașteți clientul și înțelegeți așteptările clienților noștri cu experiența lor reactivă de asistență;

  • Concentrați-vă pe problemele critice pentru a asigura satisfacția clienților;

  • Stabiliți așteptări adecvate cu clienții pentru asistență.

  • Managementul proactiv al experienței reactive

  • Recunoașteți și răspundeți prompt solicitărilor clienților;

  • Anticipați riscul și escaladarea în funcție de contextul clientului.

  • Manipularea escaladarii

  • Gestionați escaladele cu risc ridicat și adunați/analizați informații după cum este necesar pentru a sprijini clientul;

  • Înțelegeți cauza escaladării, impactul acesteia asupra afacerii și nivelul de urgență din partea clientului și a altor părți interesate;

  • Asigurați-vă că sunt stabilite și documentate canale de comunicare clare cu clientul și permiteți o colaborare eficientă între grupuri.

  • Administrarea incidentelor

  • Monitorizarea cazurilor reactive deținute de organizațiile interne de suport;

  • Asigurați-vă că raportarea corectă a cazurilor și tendințele sunt în vigoare pentru echipa de cont și client, permițând conversații, planificare și livrare pentru sănătatea operațională continuă a clienților.

  • Gândire critică

  • Lucrați cu inginerii, după cum este necesar, pentru a investiga problema clientului în continuare pentru a înțelege cauza principală a prevenției;

  • Stabiliți o abordare de obsesie a clienților care să pună clientul și sănătatea operațională a clientului în centru;

  • Înțelegerea ciclului de viață reactiv al cazului și a metodologiei de depanare.

  • Abilități care vă fac munca de succes:

  • ebraică intermediară superioară (de preferință B2-C1);

  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba engleză;

  • De preferat 3 ani de experienta client;

  • Atitudine pozitivă, energică, entuziastă;

  • Atenție puternică la detalii;

  • Utilizarea calificată a Microsoft Office Suite, Word, Outlook, PowerPoint etc.;

  • Abilitatea de a aplica raționamentul în situații de înaltă presiune cu îndrumare externă minimă;

  • Capacitate puternică de a înțelege comunicațiile scrise;

  • Comunicator puternic și un excelent jucător de echipă.

  • Cum ne pasă cu adevărat:

  • Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.

  • Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.

  • Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.

  • Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.

  • Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.

  • Dacă îți plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) ai acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.

  • Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.

  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Accenture locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?