Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Dacă prosperați în crearea unor relații de încredere care oferă oportunități de a sprijini și de a îmbunătăți viața altora, influențând și colaborând cu alții pentru a genera schimbări și îmbunătățiri, avem o oportunitate de carieră pentru tine! Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.
Ofițerul de gestionare a incidentelor acționează ca comandant unic pentru a lucra cu inginerii noștri Serviciul Clienți și Asistență și clienții noștri pentru a coordona asistența reactivă complexă pentru rezolvare și pentru a oferi informații despre oportunitățile de sănătate operaționale pentru un portofoliu stabilit de conturi. Scopul IM este să fie Avocatul Clienților și să permită rezolvarea problemelor reactive cu următoarele activități cheie:
Reprezintă impactul afacerii clientului;
Sprijină rezolvarea problemelor de la capăt la capăt;
Identificarea problemelor în raport cu portofoliul de cazuri.
În calitate de membru de încredere al echipei de cont, responsabilul de gestionare a incidentelor deține rezultatul pozitiv al experienței de asistență reactivă a clientului nostru și dezvoltă informațiile potrivite pentru echipa de cont pentru a dezvolta conversații despre sănătatea operațională a clienților.
Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:
Managementul relațiilor
Cunoașteți clientul și înțelegeți așteptările clienților noștri cu experiența lor reactivă de asistență;
Concentrați-vă pe problemele critice pentru a asigura satisfacția clienților;
Stabiliți așteptări adecvate cu clienții pentru asistență.
Managementul proactiv al experienței reactive
Recunoașteți și răspundeți prompt solicitărilor clienților;
Anticipați riscul și escaladarea în funcție de contextul clientului.
Manipularea escaladarii
Gestionați escaladele cu risc ridicat și adunați/analizați informații după cum este necesar pentru a sprijini clientul;
Înțelegeți cauza escaladării, impactul acesteia asupra afacerii și nivelul de urgență din partea clientului și a altor părți interesate;
Asigurați-vă că sunt stabilite și documentate canale de comunicare clare cu clientul și permiteți o colaborare eficientă între grupuri.
Administrarea incidentelor
Monitorizarea cazurilor reactive deținute de organizațiile interne de suport;
Asigurați-vă că raportarea corectă a cazurilor și tendințele sunt în vigoare pentru echipa de cont și client, permițând conversații, planificare și livrare pentru sănătatea operațională continuă a clienților.
Gândire critică
Lucrați cu inginerii, după cum este necesar, pentru a investiga problema clientului în continuare pentru a înțelege cauza principală a prevenției;
Stabiliți o abordare de obsesie a clienților care să pună clientul și sănătatea operațională a clientului în centru;
Înțelegerea ciclului de viață reactiv al cazului și a metodologiei de depanare.
Abilități care vă fac munca de succes:
ebraică intermediară superioară (de preferință B2-C1);
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba engleză;
De preferat 3 ani de experienta client;
Atitudine pozitivă, energică, entuziastă;
Atenție puternică la detalii;
Utilizarea calificată a Microsoft Office Suite, Word, Outlook, PowerPoint etc.;
Abilitatea de a aplica raționamentul în situații de înaltă presiune cu îndrumare externă minimă;
Capacitate puternică de a înțelege comunicațiile scrise;
Comunicator puternic și un excelent jucător de echipă.
Cum ne pasă cu adevărat:
Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.
Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.
Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.
Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.
Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.
Dacă îți plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) ai acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.
Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.