Indirect Buyer & Assistance Travel Management

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descriere job


Obiective cheie


  • Centralizarea cererilor de servicii specifice de deplasare, obtinerea avizelor necesare in conformitate cu Procedura deplasarii in afaceri;
  • Procesarea și confirmarea cererilor pentru servicii specifice: cazare la hotel, bilete de avion, bilete de tren, rezervări de închirieri auto;
  • Centralizeaza cererile de servicii specifice legate de calatorie, obtine avizele necesare in conformitate cu Procedura deplasarii de afaceri;
  • Emite ordine de călătorie pe baza aprobării completate cu toate datele de călătorie și le comunică solicitanților;
  • Face aranjamentele necesare pentru rezervarile de cazare si/sau transport prin agentia cu care firma are contract in acest scop si transmite confirmarile angajatului care va calatori (sau persoanei desemnate pentru corespondenta);
  • Se ocupă de întrebări și rezervări de ultimă oră;
  • Informează angajații cu privire la ultimele știri/evenimente din domeniu care afectează planificarea călătoriilor de afaceri;
  • Centralizează documentele (în termen de 3 zile lucrătoare de la încheierea călătoriei) pentru decontare, verifică documentele (comandă de călătorie, documente justificative, facturi, chitanțe/ bonuri etc.)
  • Verifică alocarea cheltuielilor pentru călătoriile de afaceri, finalizează calculul costurilor de călătorie pe categorii (diurnă, cazare, transport etc.), și trimite raportul către administrația de salarizare, care cuprinde toate detaliile, inclusiv sumele de plătit. ;
  • Primește și verifică alocarea la nivel de persoană a datelor din rapoartele Operatorului Serviciului Integrat de Turism pentru validarea facturilor emise de Operatorul Serviciului Integrat de Turism; transmite rapoartele verificate și facturile emise către administrația de salarizare pentru a fi înregistrate în evidența internă a facturilor
  • Procesați comenzile de cumpărare și contractele pentru Bunuri și Servicii prin sistemul SRM.
  • Menține cataloage electronice de sistem.
  • Colaborați cu experți și solicitanți.
  • Gestionați revendicările.
  • Gestionează procesele de calificare a furnizorilor.
  • Solicitanți de comandă și experți în materiale de la diferite site-uri LE.


Cerințe


Educație și abilități necesare


  • Se preferă o diplomă de licență în inginerie, tehnologie sau afaceri sau o combinație echivalentă de educație și experiență
  • Cunoștințe bune de MS Office, Word, Excel și navigare pe internet.
  • Cunoștințe bune de germană (de dorit să aibă)
  • Cunoștințe bune de engleză (de dorit să aibă)
  • Abilitatea de a organiza timpul, sarcinile și locul de muncă
  • Capacitatea de a respecta termenele limită
  • Atenție la detalii
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine și fiabilitate


Alte note


Pentru mai multe oportunități de angajare, vizitați https://ro.grafton-recruitment.com/ro/job-search

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Grafton Recruitment pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Grafton Recruitment pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Grafton Recruitment locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?