Scopul general al postului:
- Analizează și prelucrează datele pentru a sprijini managementul aprovizionării.
Profilul candidatului:
- Diplomă universitară în IT sau Economia Afacerilor;
- Experienta 2-3 ani;
- Experiența anterioară în industria prelucrătoare ar reprezenta un avantaj puternic;
- Experienta in service desk IT;
- Cunostinte SAP LO-MM, SAP SRM, Ariba, Coupa ar constitui un avantaj
- Conducerea pentru rezultate;
- Afișarea expertizei tehnice;
- Bune abilități de comunicare și colaborare;
- Persoana care invata rapid; adaptarea celorlalți.
Responsabilitati principale:
- Mentinerea fluxurilor de lucru de aprobare, personalizarea tabelelor;
- Testarea Punch-Out / Atribuiți Punch-Out unui Creator de coș de cumpărături;
- Configurare pentru cumpărături între companii, Administrare utilizatori, Monitorizare coș de cumpărături: retransfer cărucioare cu erori;
- Gestionarea bazei de date interne gestionarea cataloagelor, Urmărirea și actualizările bazei de date cataloage la cereri;
- Managementul incidentelor, cererii și schimbării;
- Suport IT Helpdesk (gestionarea incidentelor) legat de SAP SRM și Coupa.