Responsabilitati principale:
Suport utilizator:
-Acceptați și înregistrați apelurile de serviciu
- Executați soluții ca suport de primă linie
- Cooperează cu biroul central de asistență IT, raportează incidente și cooperează la rezolvare
- Oferă și coordonează instruirea utilizatorilor finali, pregătește manuale și SOP-uri pentru utilizatori
- Comunicarea activităților IT, proiectelor care afectează utilizatorii
- Executați soluții ca suport de linie a doua
- Managementul licentei
Indicatori de performanță: îndepliniți SLA, comunicare clară și în timp util, satisfacția utilizatorilor. Gestionarea aplicațiilor și dispozitivelor IT
- Realizează managementul dispozitivelor IT, monitorizarea, dovezile și rapoartele
- Instalați și actualizați software-ul
- Asigurați backup-ul dispozitivelor, arhivarea, corecția, restaurarea datelor
- Sprijinirea afacerilor în propunerea de soluții pentru activități operaționale și de proiect.
- Cooperarea cu IT-ul central în lansarea proiectelor și pregătirea acestora
- Conducerea lansărilor de infraproiect IT local
- Raportează planul și stadiul proiectului
- Contribuie la Capex IT regional și la planul local X+1
Cerințe:
cunostinte IT:
- Cunoștințe practice despre tehnologiile și soluțiile IT actuale
- Concentrați-vă pe HW, servere, rețele și suport SW
- Diplomă universitară de licență în domeniul IT sau experiență în suport IT Orientat către client
- Înțelege cerințele clientului
- Realizarea de actiuni pentru a satisface nevoile clientilor
- Solicită și folosește în mod activ feedbackul clienților pentru a îmbunătăți serviciile Inovație
- Propune activ îmbunătățiri practice
- Oferiți idei și soluții noi de rezolvare a problemelor
- Acționați rapid și hotărât
- Definiți obiective provocatoare pentru a oferi cea mai bună calitate
- Cooperarea jucătorilor de echipă și în afara echipei IT
- Abordare sistematica
Alte:
- Urmărirea tendințelor actuale în tehnologiile IT
- Aplica metodologia de management de proiect
- Independent, flexibil, de încredere
- Fluent engleză