Scop
Infrastructure Teamleader pe Microsoft Technologies este principalul punct de contact pentru echipa tehnică și responsabil pentru întreținerea și implementarea soluțiilor Microsoft implementate în Centrele de Date IDEMIA dar și pentru coordonarea sarcinilor organizatorice și tehnice în echipă. (Ea) va fi implicat în interacțiuni interfuncționale cu alte echipe globale IDEMIA.
Sarcini si responsabilitati
- Asistați personalul de asistență după cum/când este necesar pentru a respecta termenele limită și prioritățile de sprijin pentru infrastructură IDEMIA.
- Furnizați informații, după cum este necesar, cu privire la funcționalitatea, configurația și utilizarea specifice produsului și sistemului în scopuri de instruire și documentare.
- Împărtășiți abilități și experiență cu echipa și cu alte grupuri din cadrul organizației, cu scopul de a stabili coerența și îmbunătățirea calității în cadrul companiei.
- Proactiv și prompt să identifice și să asiste la rezolvarea oricăror probleme și/sau riscuri cheie relevante.
- Înțelegeți, urmați și îmbunătățiți toate metodologiile, procesele, politicile și valorile comunicate oficial. Concentrându-vă întotdeauna pe furnizarea de rezultate consistente, fiabile, repetabile, scalabile și de calitate.
- Oferiți sprijin și încurajare celorlalți membri ai echipei și participați la perfecționarea și formarea colegilor și a noului personal.
- Analizați eșecul și asigurați recuperarea operațională în cadrul SLA convenit prin proceduri standard
- Lucrați la procesul de îmbunătățire continuă prin analizarea incidentelor recurente și proiectarea de soluții pe termen lung
- Propune îmbunătățiri ale configurației de monitorizare
- Abordați orice neconformitate în timp util și în mod ordonat
- Lucrați independent / un cursant rapid, cu capacitatea de a implementa soluții alternative prin îndrumarea adecvată a standardelor și convențiilor de asistență.
- Capabil să lucreze cu program flexibil dacă este necesar
- Asistență în recrutarea de personal tehnic nou;
- Disponibil pentru a veni în centre de date sau locații din zonă aprobate pentru asistență tehnică în caz de urgență
- Capabil să călătorească așa cum și atunci când se solicită în mod rezonabil.
- Toate celelalte sarcini solicitate de conducere
Cunostinte tehnice
Trebuie avut:
- Cunoștințe aprofundate ale infrastructurii Windows Server (DNS, DHCP, WSUS, PowerShell, monitorizare)
- Nivel superior în Active Directory (GPO, management avansat al utilizatorilor, replicare, interoperabilitate domeniu/pădure)
- O bună înțelegere a soluțiilor de înaltă disponibilitate (cluster, load-balancer), backup, recuperare în caz de dezastru și principii de continuitate a afacerii
- Cunoștințe despre instrumente de gestionare a configurației, instrumente de implementare, actualizări și depozite de software, instrumente de monitorizare
- Nivel bun de înțelegere a tehnologiei de virtualizare (VMware / Hyper-V / Nutanix)
- Nivel bun de înțelegere a tehnologiilor de rețea și securitate: firewall, proxy/reverse proxy, load-balancer, firewall de aplicație, antivirus, IPS/IDS, alte soluții de securitate
- Bună înțelegere a principiilor ITIL și experiență în lucrul cu un instrument de ticketing
- Cunoștințe hardware
- Experienta in depanarea incidentelor la nivel L2/L3
Te văd:
- Cunoașterea principiilor PKI, de preferat Microsoft CA
- Alte tehnologii de infrastructură Microsoft: SCCM, SCOM, SharePoint
- Cunoașterea principiilor și tehnologiilor de stocare: NAS, SAN
- Tehnologii de automatizare/orchestrare
- Experiență anterioară în centrul de date
- Baze de date: MSSQL, MySQL și Oracle DB
- Experienta anterioara intr-un rol principal;
Preferat:
- Diplomă universitară în domeniul ingineriei, informatică sau experiență echivalentă
- Minim 5 ani experienta intr-un rol similar.
Relații cheie
Intern
- Managerii
- Echipe logice de securitate
- Alte echipe de suport
- Manageri de servicii de operațiuni
- Echipe de livrare și implementare
Extern
- Furnizori terți
- Parteneri de afaceri
- Auditori logici
Abilități interpersonale
- Liderul de echipă pe tehnologiile Microsoft trebuie să fie curios, autonom și foarte motivat de noile tehnologii informaționale, deoarece sarcinile necesită efectuarea de teste tehnice aprofundate cu analiză a problemei și a cauzei principale.
- Automotivat și capacitatea de a lucra independent sau cu diverse grupuri din întreaga lume
- Limba engleză fluent, alte limbi reprezintă un plus (franceză)
- Abilități analitice puternice
- Atentie la detalii
- Comunicați eficient și profesional (intern și cu furnizorii externi)
- Construiți și mențineți relații interpersonale cu alte echipe
- Abilități de conducere;
- Abilitatea de a lucra și de a interacționa eficient într-un mediu de echipă
Oferi
- Pachet de compensare competitiv în funcție de experiență, competență și nivelul de performanță
- Oportunități de a vă dezvolta experiența, de a accepta noi provocări și de a vă dezvolta;
Despre IDEMIA
IDEMIA este lider mondial în soluții de securitate digitală pentru spațiul de mobilitate. IDEMIA a fost întotdeauna în centrul mobilității, de la primele carduri inteligente până la cele mai noi tehnologii de plată contactless, care echipează milioane de smartphone-uri.
Prezent pe piețele de plăți, telecomunicații și identitate, IDEMIA oferă soluții end-to-end în tranzacțiile inteligente, servicii financiare mobile, machine-to-machine, identitate digitală și transport; Câmpuri de control acces. IDEMIA are peste 12000 de angajați în întreaga lume, inclusiv 600 de angajați în cercetare și dezvoltare. Cu peste 50 de birouri de vânzări pe 5 continente și 10 facilități, rețeaua internațională IDEMIA deservește clienți din 140 de țări.