Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerintele jobului:
- Absolvent de studii superioare acultatea de Instalatii;
- Experiență în activitatea de achiziții/logistică de minim 2 ani;
- Foarte bune abilități de planificare și organizare;
- Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
- Atenție la detalii;
- Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat;
- Cunoștințe de operare MS Office la nivel mediu-avansat;
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii interni – instalatii sanitare, HVAC;
- Generarea necesarului de aprovizionare în funcție de stocurile minime și de comenzile primite de la departamentul de vânzări;
- Gestionarea fluxului intern a comenzilor
- Optimizarea comenzilor din punct de vedere valoric și cantitativ sanitare si HVAC;
- Validarea, împreună cu furnizorul, a comenzilor efectuate;
- Urmărirea respectării condițiilor contractuale cu furnizorii alocați (liste de prețuri de achiziție, discounturi acordate, termene de livrare, termene de plată);
- Asigurarea stocurilor minime;
- Informarea departamentelor interne la sosirea mărfii în depozit;
- Înștiințarea departamentelor solicitante asupra întârzierilor la livrare a diferitelor produse și luarea măsurilor necesare pentru minimizarea întârzierilor.