Inginer Agronom ( ferma aluni)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Stein & Partner, companie de recrutare, cauta Inginer Agronom Sef Ferma pentru cultura de aluni infiintata in, de 70 ha, din satul Golesti, judetul Giurgiu. Ferma este in diferite stadii de dezvoltare, alunii fiind plantati in diverse etape (cei mai tineri au doi ani). Terenul este in continua extindere, plantarea facandu-se odata cu achizitionarea unor noi loturi. O parte din plantatie este cultivata in regim ecologic (aproximativ 50% din cultura). 

Viitorul Inginer Agronom Sef Ferma va organiza si va planifica activitatea de productie, specifica culturii de alun atat in sistem ecologic, cat si in sistem conventional. Persoana care va ocupa aceasta functie va avea responsabilitate completa pentru buna desfasurare a activitatilor si lucrarilor agricole, precum si buna functionare a echipamentelor si instalatiilor utilizate, va crea si coordona echipa si va gestiona stocurile. Impreuna cu seful ierarhic, va alcatui schemele de tratamente fitosanitare, de fertilizare si lucrarile specifice, si va raporta acestuia periodic privind activitatea si performanta fermei. El/ Ea se va asigura astfel de realizarea de productii performante si folosirea profitabila a pamantului.

Responsabilitati

 

  • Organizeaza si planifica activitatea de productie a fermei, specifica culturii de alun atat in sistem ecologic, cat si in sistem conventional
  • Coordoneaza si se asigura de buna desfasurare a lucrarilor agricole specifice culturii de alun (arat, frezat, tocat resturi vegetale, scarificat, discuit, tratamente fitosanitare, fertilizat, taieri de formare si intretinere etc), instruind personalul ori de cate ori este nevoie pentru fiecare activitate in parte
  • Monitorizeaza starea de evolutie a culturii si intervine ori de cate ori este nevoie pentru obtinerea unor recolte valoroase, atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ
  • Alcatuieste schemele de tratamente fitosanitare, de fertilizare si lucrarile specifice
  • Completeaza registrele fitosanitare, planul de fertilizare cu azot atat in sistem ecologic, cat si in sistem conventional
  • Urmareste obtinerea unor productii performante prin imbunatatirea continua a procedurilor tehnologice, studiind si aplicand diferite metode stiintifice pentru obtinerea unor recolte valoroase, atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ
  • Stabileste, impreuna cu seful ierarhic, modalitatile de executie a lucrarilor de specialitate
  • Programeaza activitatile privind administrarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor si a instalatiilor utilizate (sisteme de fertirigare, pompe si motopompe, tractoare agricole, utilaje agricole, unelte si scule de mana etc.)
  • Tine evidenta reparatiilor si a intervalelor de revizie pentru fiecare utilaj in parte
  • Gestioneaza stocurile de ingrasaminte, insecto-fungicide, combustibil, piese de schimb si a altor materiale necesare pentru buna desfasurare a activitatii         
  • Recruteaza si gestioneaza echipa de zilieri
  • Intocmeste si transmite documentele operative: registrul electronic de evidenta al zilierilor, asigurandu-se de transmiterea lui catre ITM, si rapoarte periodice de activitate pe care le prezinta sefului ierarhic
  • Reprezinta societatea in relatie cu institutiile statului, precum , Directia Agricola, Directia Fitosanitara
  • Respecta normele si instructiunile de utilizare a substantelor de protectia plantelor, a ingrasamintelor chimice, protectia muncii si masurile de aplicare a acestora de catre personalul unitatii

 

Cerinte profesionale

 

  • Absolvent de studii superioare – stiinte agronomice
  • Experienta de cel putin 3-5 ani in gestionarea pomiculturii
  • Cunostintele de management al fermelor cu pomi fructiferi reprezinta un plus
  • Cunostinte medii de mecanica agricola
  • Aptitudini de coordonare a unei echipe
  • Abilitati organizatorice si de planificare
  • Disponibilitate pentru prezenta fizica de la primele ore ale diminetii si posibil ore tarzii, in functie de operatiunile agricole cerute de fiecare perioada a anului si a culturii
  • Permis conducere categoria B

 

Profil personalitate

 

  • Bune abilitati de comunicare si cooperare
  • Orientat spre rezultate, cu abilitati excelente de rezolvare a problemelor
  • Persoana muncitoare, serioasa si responsabila
  • Flexibil, cu atitudine pozitiva si increzatoare
  • Perseverent si motivat, dornic de invatare continua

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STEIN & PARTNER MANAGEMENT CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STEIN & PARTNER MANAGEMENT CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STEIN & PARTNER MANAGEMENT CONSULTING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?