Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul general al postului:
Asigură că toate produsele livrate la client sunt corespunzătoare din punct de vedere calitativ şi îndeplinesc cerinţele clientului. Monitorizează performanţele calitative ale producţiei prin comparaţii cu indicatorii stabiliţi.
Obiectivele Cheie ale Postului
1. Monitorizarea calităţii produselor fabricate şi analiza defectelor.
Analizează zilnic raportările inspectorilor de calitate pentru a lua la cunoştinţă toate problemele de calitate apărute în proces.
Analizează problemele de calitate semnalate împreună cu persoanele implicate din producţie luând decizia finală (rebut / remediere).
Urmăreşte nivelul calitativ al produselor remediate.
Coordonează acţiuni de eliminare sau reducere a defectelor interne
Monitorizează costul rebuturilor, remedierilor interne, acţiunilor de sortare interne/client.
2. Administrarea şi soluţionarea reclamaţiilor de calitate primite de la clienţi pentru produsele de care răspunde.
Asigură distribuirea reclamaţiilor primite de la client funcțiilor implicate intern.
Înregistrează reclamaţiile în baza de date şi păstrează dovezile pentru prelucrarea reclamaţiilor.
Caută soluţii pentru rezolvarea reclamaţiilor împreună cu funcţiile implicate intern.
Coordonează echipa multidisciplinară în analiza reclamaţiilor şi stabilirea acţiunilor corective şi preventive.
Transmite la client raportul 8 D conform cerinţelor specifice fiecărui client.
3. Coordonare proces APQP din punct de vedere al Calității.
4. Coordonare generală dosar PPAP, responsabil pentru întocmire documente ale Calității din PPAP.
5. Obținere aprobare dosar PPAP de la client.
Cerințele postului
Calificare
• Studii superioare tehnice: Inginer (Mecanic, Electronic etc.)
Experienta
• APQP – nivel avansat
• 8D – nivel avansat
• Core Tools
• Leadership
Beneficii:
• Masa calda
• Tichete de Masa
• Transport gratuit
• Asigurare medicala privata
• Tichete cadou de Sarbatori
• Bonus anual de performanta
• Bonus loialitate