Inginer calitate clienti

Salar brut
700 - 1400 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rămai focusat când situația devine anevoioasă?

Identifici soluții in loc să te cramponezi de probleme?

Pentru tine imposibilul nu există?

Dacă raspunsul la aceste intrebări este “da”, atunci ai putea fi persoana pe care o căutăm.

E necesar sa ai studii Superioare Tehnice

Sa cunosti Limba engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj

Ne-am bucura sa aflam ca detii urmatoarele competente:

Abilitati dezvoltate de comunicare

Orientare spre client si rezultate

Planificare si organizare

Munca in echipa

Abilitate de analiza

 

Responsabilitatile tale ar consta in:

Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, fiind responsabil cu satisfacerea cerintelor acestora respectand regulamentele interne Hirschmann Automotive si politicile Hirschmann

Analizeaza si rezolva reclamatiile clientului, stabileste, urmareste si evalueaza masurile corective implementate.

Responsabil sa proceseze in sistemul SAP reclamatiile de la client in maximum 24 ore de la primirea lor si sa informeze membrii segmentelor/ departamentelor responsabile astfel incat fiecare reclamatie sa fie cunoscuta de toti cei implicati in timp util.

Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei reclamatiilor de la client in raportul lunar. 

Asigura informatii consistente membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.

Responsabil sa adune informatiile necesare pentru solutionarea si inchiderea reclamatiilor de la client in maxim 10 zile lucratoare de la primirea lor.  Asigura si alege solutiile optime pentru minimizarea costurilor provocate de incidentele cu produsele neconforme reclamate de client (organizeaza actiuni de sortare la client sau interne, retur produse de la client, remediere sau rebut produse neconforme, etc).

Responsabil de definirea si instalarea de controale aditionale si activitati de sortare (pe baza datelor din reclamatiile primite) astfel incat din linia de productie sa nu ajunga in magazia de produse finite sau la client decat produse conforme.

Responsabil sa blocheze produsele neconforme returnate de la client sau detectate in aria de productie in carantina si sa monitorizeze perioada de stocare a produselor blocate din carantina conform procedurii interne de lucru.

Beneficii: Transport gratuit, tichete de masă, bonusuri anuale de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, card de sanatate, abonament la sala de sport,  posibilități de dezvoltare profesionala.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HIRSCHMANN ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HIRSCHMANN ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HIRSCHMANN ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?