Rămai focusat când situația devine anevoioasă?
Identifici soluții in loc să te cramponezi de probleme?
Pentru tine imposibilul nu există?
Dacă raspunsul la aceste intrebări este “da”, atunci ai putea fi persoana pe care o căutăm.
E necesar sa ai studii Superioare Tehnice
Sa cunosti Limba engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj
Ne-am bucura sa aflam ca detii urmatoarele competente:
Abilitati dezvoltate de comunicare
Orientare spre client si rezultate
Planificare si organizare
Munca in echipa
Abilitate de analiza
Responsabilitatile tale ar consta in:
Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, fiind responsabil cu satisfacerea cerintelor acestora respectand regulamentele interne Hirschmann Automotive si politicile Hirschmann
Analizeaza si rezolva reclamatiile clientului, stabileste, urmareste si evalueaza masurile corective implementate.
Responsabil sa proceseze in sistemul SAP reclamatiile de la client in maximum 24 ore de la primirea lor si sa informeze membrii segmentelor/ departamentelor responsabile astfel incat fiecare reclamatie sa fie cunoscuta de toti cei implicati in timp util.
Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei reclamatiilor de la client in raportul lunar.
Asigura informatii consistente membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.
Responsabil sa adune informatiile necesare pentru solutionarea si inchiderea reclamatiilor de la client in maxim 10 zile lucratoare de la primirea lor. Asigura si alege solutiile optime pentru minimizarea costurilor provocate de incidentele cu produsele neconforme reclamate de client (organizeaza actiuni de sortare la client sau interne, retur produse de la client, remediere sau rebut produse neconforme, etc).
Responsabil de definirea si instalarea de controale aditionale si activitati de sortare (pe baza datelor din reclamatiile primite) astfel incat din linia de productie sa nu ajunga in magazia de produse finite sau la client decat produse conforme.
Responsabil sa blocheze produsele neconforme returnate de la client sau detectate in aria de productie in carantina si sa monitorizeze perioada de stocare a produselor blocate din carantina conform procedurii interne de lucru.
Beneficii: Transport gratuit, tichete de masă, bonusuri anuale de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, card de sanatate, abonament la sala de sport, posibilități de dezvoltare profesionala.