Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Competente:
Studii Superioare
Limba Engleza - avansat
Abilitati dezvoltate de comunicare
Orientare spre client si rezultate
Orientare spre costuri
Munca in echipa
Abilitate de analiza
Cunostinte pachet Microsoft Office
Cunostinte avansate despre Core Tools
Minim 3 ani experienta in domeniu.
Constituie avantaj experienta in domeniul automotive
Job description
Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, in vederea satisfacerii cerintelor acestora
Analizeaza si solutioneaza reclamatiile clientilor, stabileste, urmareste si evalueaza actiunile corective implementate
Colaboreaza cu clientul in vederea returnarii produselor neconforme
Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie/ logistica in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor
Asigura informatii managementului cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.
Verifica / modifica si reviziuieste P-FMEA in urma reclamatiilor de la clienti si in urma modificarilor tehnice
Intocmeste si revizuieste documentatia PPAP si mentine legatura cu clientul pe tot parcursul dezvoltarii proiectului.