Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Competente:
Studii Superioare
Limba Engleza - avansat
Abilitati dezvoltate de comunicare
Orientare spre client si rezultate
Orientare spre costuri
Munca in echipa
Abilitate de analiza
Cunostinte pachet Microsoft Office
Cunostinte avansate despre Core Tools
Minim 3 ani experienta in domeniu.
Constituie avantaj experienta in domeniul automotive

Job description


Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, in vederea satisfacerii cerintelor acestora

Analizeaza si solutioneaza reclamatiile clientilor, stabileste, urmareste si evalueaza actiunile corective implementate

Colaboreaza cu clientul in vederea returnarii produselor neconforme

Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie/ logistica in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor

Asigura informatii managementului cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.
Verifica / modifica si reviziuieste P-FMEA in urma reclamatiilor de la clienti si in urma modificarilor tehnice
Intocmeste si revizuieste documentatia PPAP si mentine legatura cu clientul pe tot parcursul dezvoltarii proiectului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NOVENTA ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NOVENTA ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NOVENTA ROMANIA S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?