Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Vechime in domeniu: 1-3 ani;
- Limba Engleza la nivel mediu – avansat;
- Organizare eficienta a activitatii;
- Abilităţi de relaţionare cu ceilalţi (a construi si a mentine relatiile);
- Absolvent de studii superioare tehnice;
- Experienta in coordonarea subcontractorilor precum si a personalului propriu;
- Permis categoria B;
- Bun utilizator al Pachetului Microsoft Office.
Descrierea jobului
- Organizeaza si coordoneaza activitatea persoanelor din subordine;
- Urmareste desfasurarea lucrarilor;
- Este responsabil de buna si corecta utilizare a tuturor utilajelor folosite in lucrari;
- Controleaza calitatea lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentatiile tehnice;
- Planificarea resurselor si a timpului de executie;
- Gasirea solutiilor cat mai fiabile si economice care se incadreaza in resursele existente;
- Asigura buna desfasurare a lucrarilor in vederea respectarii termenelor limita.
- Ofera clientului solutii tehnice si propuneri;
- Asigura legatura dintre beneficiar-constructor, diriginte santier-RTE-constructor, inspectorat-constructor.