INGINER CONSTRUCTII CIVILE PT OFERTARE - DECONTARE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Intocmeste oferte pe baza  cererilor de oferta primite de la Beneficiar (studiaza proiectelele si documentatia transmisa de proiectanti, verifica si intocmeste antemasuratori, etc.);
  • Studiaza documentatia de executie si caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si a depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; solicita clarificari acolo unde este cazul;
  • Verifica atent starea fizica a amplasamentului prin deplasarea in teren la locul in care urmeaza sa fie demarate lucrarile, efectuand masuratori, colaborand dupa caz, cu specialistii abilitati;
  • Calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei, pe baza documentatiei de executie, avand in vedere situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
  • Incadreaza cantitatile de resurse in categorii de lucrari, pe baza informatiilor obtinute in urma antemasuratorilor;
  • Calculeaza preturile unitare pe categorii de lucrarii, pe baza ofertelor primite de la furnizorii de servicii/producatori;
  • Verifica situatiile de lucrari intocmite de subcontractori in baza cantitatilor de lucrari real executate si confirmate de Responsabilul de proiect si de preturilor unitare negociate;
  • Accepta situatiile de plata lunare si facturile subantreprenorilor atunci cand sunt indeplinite conditiile de verificare precum si conditiile contractuale -procese verbale lucrari ascunse, teste, probe, certificate calitate, dispozitii de santier, etc.;
  • Intocmeste situatiile de plata lunare cu Beneficiarul, in baza cantitatilor de lucrari real executate confirmate sau intocmite de catre Responsabilul de proiect si a preturilor unitare negociate cu Beneficiarul, in vederea emiterii facturilor si a platilor aferente.
  • Gestioneaza lucrarile incredintate din momentul castigarii licitatiei pana la finalizarea si predarea acestora;
  • Asigura interfata intre societate si furnizori/subcontractori pentru derularea in bune conditii a contractelor;
  • Asigura controlul permanent al calitatii lucrarilor incredintate;
  • Participa la intocmirea Cartii Tehnice a Constructiei;
  • Colaboreaza cu executia in vederea planificarii activitatilor, gestionarii materialelor si a echipamentelor/subcontractorilor, planificarii de resurse;

 

Cerinte:

  • Absolvent  Facultatea de Constructii, Specializarea Constructii civile;
  • Experienta minima in lucrari de finisaje si structura - minim 2 ani;
  • Cunostinte PC - MS Office, AutoCad;
  • Abilitati de negociere;
  • Limba engleza - nivel avansat;
  • Persoana flexibila, rabdatoare, atenta la detalii, organizata si cu viteza mare de reactie;

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Salariu motivant;
  • Plan de stimulare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei;
  • Mediu de lucru placut;
  • Oportunitatea contributiei in proiecte de dimensiuni impresionante.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Global Vision Property Management SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Global Vision Property Management SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Global Vision Property Management SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?