Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Intocmeste oferte pe baza cererilor de oferta primite de la Beneficiar (studiaza proiectelele si documentatia transmisa de proiectanti, verifica si intocmeste antemasuratori, etc.);
- Studiaza documentatia de executie si caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si a depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; solicita clarificari acolo unde este cazul;
- Verifica atent starea fizica a amplasamentului prin deplasarea in teren la locul in care urmeaza sa fie demarate lucrarile, efectuand masuratori, colaborand dupa caz, cu specialistii abilitati;
- Calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei, pe baza documentatiei de executie, avand in vedere situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
- Incadreaza cantitatile de resurse in categorii de lucrari, pe baza informatiilor obtinute in urma antemasuratorilor;
- Calculeaza preturile unitare pe categorii de lucrarii, pe baza ofertelor primite de la furnizorii de servicii/producatori;
- Verifica situatiile de lucrari intocmite de subcontractori in baza cantitatilor de lucrari real executate si confirmate de Responsabilul de proiect si de preturilor unitare negociate;
- Accepta situatiile de plata lunare si facturile subantreprenorilor atunci cand sunt indeplinite conditiile de verificare precum si conditiile contractuale -procese verbale lucrari ascunse, teste, probe, certificate calitate, dispozitii de santier, etc.;
- Intocmeste situatiile de plata lunare cu Beneficiarul, in baza cantitatilor de lucrari real executate confirmate sau intocmite de catre Responsabilul de proiect si a preturilor unitare negociate cu Beneficiarul, in vederea emiterii facturilor si a platilor aferente.
- Gestioneaza lucrarile incredintate din momentul castigarii licitatiei pana la finalizarea si predarea acestora;
- Asigura interfata intre societate si furnizori/subcontractori pentru derularea in bune conditii a contractelor;
- Asigura controlul permanent al calitatii lucrarilor incredintate;
- Participa la intocmirea Cartii Tehnice a Constructiei;
- Colaboreaza cu executia in vederea planificarii activitatilor, gestionarii materialelor si a echipamentelor/subcontractorilor, planificarii de resurse;
Cerinte:
- Absolvent Facultatea de Constructii, Specializarea Constructii civile;
- Experienta minima in lucrari de finisaje si structura - minim 2 ani;
- Cunostinte PC - MS Office, AutoCad;
- Abilitati de negociere;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Persoana flexibila, rabdatoare, atenta la detalii, organizata si cu viteza mare de reactie;
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Salariu motivant;
- Plan de stimulare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei;
- Mediu de lucru placut;
- Oportunitatea contributiei in proiecte de dimensiuni impresionante.