Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributi si sarcini :
- Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
- Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
- Valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului;
- Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipamentele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati;
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare ;
- Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;
- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
- Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
- Face propuneri de imbunatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
- Stabileste, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine;
- Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi;
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Responsabilitati principale:
- Raspunde de gestionarea resurselor umane si materiale conform cu planificarea proiectului, precum si de alocarea lor corecta pe activitatile proiectului;
- Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte;
- Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
- Raspunde de predarea in bune conditii si de calitatea lucrarilor incredintate;
- Raspunde de activitatea de planificare, lansare in executie si urmarire a executiei lucrarilor, in corelatie cu celelalte activitati conform cerintelor contractelor perfectate;
- Raspunde de coordonarea activitatii tehnice si asigura documentarea si informarea tehnica, economica si de reglementare ale compartimentelor organizatiei;
- Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor;
- Are obligatia de a respecta confidentialitatea informatiilor la care are acces in cadrul societatii;
- Recruteaza personalul muncitor pe raza desfasurarii proiectului;
- Selecteaza subantreprenori impreuna cu conducerea firmei.