Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Angajatorul este ALPENSIDE SRL București, iar selecția se realizează prin intermediul agenției de recrutare OBRISMAN SRL Iași (mai multe detalii pe site-ul OBRISMAN).
Activitatea va avea ca bază comuna Gropnița (județul Iași), în cadrul proiectului de modernizare a unor tronsoane din Axa Rutieră Strategică Iași - Suceava (drumuri județene).
ALPENSIDE SRL este o companie cu o vastă experiență în construcții de drumuri, civile și industriale. ALPENSIDE SRL implementează proiecte majore de infrastructură rutieră (autostrăzi, construcții de drumuri și poduri), infrastructură de apă (rețele de apă și conducte, inclusiv tratarea apelor uzate), precum și proiecte sociale și educaționale (reabilitarea clădirilor și instituțiilor de învățământ).
Cerințe post:
-
Absolvent studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor, preferabil secția CFDP;
-
Experiență de minimum 3 ani într-un post similar;
-
Cunoștințe bune PC (Word, Excel, AutoCAD, programe devize);
-
Abilități de planificare, organizare, inițiativă și orientat spre rezultate;
-
Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză;
-
Cerințe comportamentale: echilibru emoțional, capacitate de selectare rapidă și eficientă a informațiilor, capacitate de a urmări și controla eficient mai multe probleme simultan, rezistență la efort susținut, capacitate de a lucra în echipă.
Descriere post:
Atribuții și responsabilități:
-
Verificarea execuției lucrărilor în concordanță cu cerințele legii și a normativelor/ standardelor aplicabile în domeniu;
-
Întocmirea Planului Calității pentru șantierele noi, cu includerea Planurilor de Control Calitate, Verificări și Încercari (PCCVI) pentru fiecare categorie de lucrări, și transmiterea lor către ISC și Beneficiar;
-
Întocmirea Procedurilor Tehnice de Execuție/Instrucțiunilor de Lucru și implementarea lor pe șantier aferent fiecărei categorii de lucrări, în colaborare cu inginerii RTE numiți pe fiecare proiect;
-
Planificarea, coordonarea și verificarea activității departamentului de calitate, cu privire la:
-
derularea și respectarea programului de faze determinante stabilit de ISC;
-
derularea verificărilor pe linie de calitate conform PCCVI și implementarea formularelor Sistemului de Management al Calității intern companiei;
-
recepția calitativă a materialelor la intrarea în șantier, incluzând efectuarea testelor/încercărilor relevante conform normativelor/standardelor aplicabile;
-
Întocmire de proces verbale (când este cazul);
-
Inițierea de rapoarte de neconformitate și urmărirea acțiunilor de remediere convenite cu Proiectantul/Diriginții de Șantier;
-
Implementarea dispozițiilor de șantier emise de Proiectant;
-
Gestiunea înregistrărilor de calitate parte integrantă din Cartea Tehnică a Construcției;
-
Participarea la recepția la terminarea lucrărilor și finală alături de Beneficiar.
Condiții de lucru:
Salarizarea și pachetul de beneficii oferite se negociază în urma interviului.