Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
Viitorul candidat va asigura suport echipei de proiectare la bugetarea lucrarilor pentru proiectele pe care firma le dezvolta. De asemenea, va realiza si oferte de pret pentru lucrarile la care firma va participa la licitatiile ce presupun executia de lucrari.
In acest context, dorim sa ne completam echipa cu o persoana care sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte:
- Absolvent de studii superioare in inginerie constructii civile sau inginerie instalatii in domeniul constructiilor;
- Abilitati bune de organizare, comunicare si negociere;
- Abilitati bune de lucru cu computerul;
- Cunoscator al unui program de devize - constituie avantaj cunoasterea Windev;
- Cunoscator al pachetului MS Office - Excel, Word, Outlook;
- Cunoscator al unui program de planificare – constituie avantaj Ms Project sau Primavera
- Cunoscator al programului de proiectare Autocad;
- Cunostinte bune privind tehnologiile de executie a lucrarilor de constructii civile si industriale;
- Bun cunoscator al pietei materialelor de constructii;
- Experienta la intocmirea si optimizarea bugetelor de lucrari;
- Experienta in studierea documentiilor specifice licitatiilor de lucrari (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memorii tehnice) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte;
Principalele sarcini si responsabilitati ale postului:
- Analizeaza listele privind cantitatile de echipamente si materiale primite de la echipa de proiectare (arhitecti si ingineri);
- Realizeaza deplasari la amplasamentele lucrarilor pentru a vedea concret situatia din teren si pentru a intelege lucrarile ce se vor realiza cu scopul de a intocmi bugete de cost cat mai reale;
- Confirma cu echipa de proiectare tipul si caracteristicile materialelor si specificatiile tehnice ale echipamentelor;
- Verifica si certifica cu echipa de proiectare liste de cantitati;
- Solicita oferte de pret de la furnizori si producatori;
- Negociaza ofertele de pret;
- Intocmeste bugetul de cost al proiectului, in forma tabelara – excel sau intr-un program specific de devize precum Windev, Doclib;
- Certifica bugetul de cost cu Managerul de Proiect;
- Intocmeste documentatii in vederea participarii la licitatii (propuneri financiare, propuneri tehnice);
- Asigura derularea contractelor de lucrari:
- Planificarea executiei lucrarilor si intocmirea graficelor de plati;
- Negocierea termenlor de plata si a termenlor de livrare pentru materiale si echipamente;
- Transmiterea comenzilor către furnizori si urmarirea livrarilor in santier;
- Identificarea subcontroctorilor pe tipuri de lucrari, negocierea pachetelor de lucrari si coordonarea acestora;
- Gestionarea schimbarii solutiilor tehnice de executie in santier, intocmirea de NR si NCS;
- Gestionarea relatiei cu dirigintii de santier;
- Participarea la intocmirea cartii tehnice a constructiei;
BENEFICII
- Salariu motivant
- Mediu de lucru placut
GREEN BUSINESS SRL face parte dintr-un grup de firme ce furnizeaza servicii de proiectare si executie de lucrari, in domenii precum:
- Constructii civile si industriale;
- Infrastructura de transport cu mijloace de transport electrice;
- Infrastructura mediacala;
- Eficienta energetica.