Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Postul este situat în cadrul departamentului Vânzări-Infrastructură și Construcții și presupune următoarele responsabilități:

  • Întocmește ofertele tehnico-economice, conform specificațiilor și caietului de sarcini, pentru execuția lucrărilor de construcții-rezistență, arhitectură, instalații.
  • Analizează documentele oferite de beneficiar (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc.) și întocmește antemasurători și liste de cantități aferente proiectului în vederea elaborării ofertelor.
  • Identifică materialele și echipamentele care intră în componența ofertei în baza caracteristicilor tehnice, cantități etc.
  • Realizează devizul ofertă prin încadrarea în norme de deviz utilizând programe specializate
  • Întocmește, centralizeaza și verifică situația cantităților executate în site în vederea realizării și întocmirii situației de lucrări, situațiilor lunare și atașamente.
  • Întocmește baze de prețuri, întocmește devize și situații de plată, calculează costul final al investiției, consumurile specifice acesteia, stabilind în timp real încadrarea în graficele de lucrări a investiției.
  • Răspunde pentru corectitudinea devizelor întocmite.
  • Participă la detalierea anexelor tehnice ale contractelor semnate și asigura suport tehnic la desemnarea subcontractanților de specialitate.
  • Întocmește bugetele de execuție.
  • Colaborează cu toate departamentele companiei pentru realizarea activității.
  • Vizitează șantierele pentru identificarea stadiilor de execuție și întocmirea situațiilor de lucrări.
  • Solicită de la responsabilii de șantier documentele care atestă situația cantităților executate în site: certificate de calitate, avize, facturi etc.
  • Oferă suport tehnic pe perioada desfășurării lucrărilor de construcții.

Cerințe:

  • Absolvent al Facultății de Construcții - Construcții civile sau similar;
  • Experiență în domeniu minimum 3 ani;
  • Cunoștințe legislative în domeniu;
  • Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de construcții și instalații;
  • Cunoștințe operare PC, Office, programe specializare de întocmire devize;
  • Cunoașterea programului Autocad constituie un avantaj; 
  • Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Rigurozitate și atenție pentru detalii;
  • Rezistență la stres;
  • Inițiativă în acțiuni;
  • Orientare către obiectivele angajatorului;
  • Disponibilitate pentru deplasări;

Oferta:

  • Mediu de lucru dinamic și profesionist;
  • Salariu motivant;
  • Telefon de serviciu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hospital Technical Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hospital Technical Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hospital Technical Solutions SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?