Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Postul este situat în cadrul departamentului Vânzări-Infrastructură și Construcții și presupune următoarele responsabilități:
- Întocmește ofertele tehnico-economice, conform specificațiilor și caietului de sarcini, pentru execuția lucrărilor de construcții-rezistență, arhitectură, instalații.
- Analizează documentele oferite de beneficiar (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc.) și întocmește antemasurători și liste de cantități aferente proiectului în vederea elaborării ofertelor.
- Identifică materialele și echipamentele care intră în componența ofertei în baza caracteristicilor tehnice, cantități etc.
- Realizează devizul ofertă prin încadrarea în norme de deviz utilizând programe specializate
- Întocmește, centralizeaza și verifică situația cantităților executate în site în vederea realizării și întocmirii situației de lucrări, situațiilor lunare și atașamente.
- Întocmește baze de prețuri, întocmește devize și situații de plată, calculează costul final al investiției, consumurile specifice acesteia, stabilind în timp real încadrarea în graficele de lucrări a investiției.
- Răspunde pentru corectitudinea devizelor întocmite.
- Participă la detalierea anexelor tehnice ale contractelor semnate și asigura suport tehnic la desemnarea subcontractanților de specialitate.
- Întocmește bugetele de execuție.
- Colaborează cu toate departamentele companiei pentru realizarea activității.
- Vizitează șantierele pentru identificarea stadiilor de execuție și întocmirea situațiilor de lucrări.
- Solicită de la responsabilii de șantier documentele care atestă situația cantităților executate în site: certificate de calitate, avize, facturi etc.
- Oferă suport tehnic pe perioada desfășurării lucrărilor de construcții.
Cerințe:
- Absolvent al Facultății de Construcții - Construcții civile sau similar;
- Experiență în domeniu minimum 3 ani;
- Cunoștințe legislative în domeniu;
- Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de construcții și instalații;
- Cunoștințe operare PC, Office, programe specializare de întocmire devize;
- Cunoașterea programului Autocad constituie un avantaj;
- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Rigurozitate și atenție pentru detalii;
- Rezistență la stres;
- Inițiativă în acțiuni;
- Orientare către obiectivele angajatorului;
- Disponibilitate pentru deplasări;
Oferta:
- Mediu de lucru dinamic și profesionist;
- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu.