Locaţia: Sediul central Farmec, Cluj – Napoca, Echipa mentenanță societate;
Nivel dorit de experiență: minim 3 - 4 ani într-unul dintre domeniile: electronică, electrotehnică, automatizări industriale;
Program de lucru: 8 ore/zi, de luni până vineri, în 2 schimburi (05:45-13:45 și 13:45-21:45).
Responsabilităţi generale:
- Execută lucrări de întreținere, verificare, depanare, montare și punere în funcțiune a instalațiilor și circuitelor electrice și electronice ale dispozitivelor de automatizare, de achiziție și prelucrare a datelor, în sectiile de producție;
- Întreține echipamentele de utilități specifice, echipamente de tip chiller, stații de climatizare, grupuri de pompare;
- Identifică, repară, testează și înlocuiește echipamentul electronic defect, cât și restul echipamentelor, din punct de vedere electric;
- Solicită oferte de preț și întocmește comenzi pentru achiziționarea pieselor de schimb;
- Întocmeşte documentaţia specifică: rapoarte tehnice, PV de punere în funcţiune, PV de constatare, informări specifice;
- Realizează instruiri interne cu privire la folosirea şi întreţinerea echipamentelor electronice, la nivel de companie;
- Menține legătura și asigură asistență permanentă furnizărilor externi de servicii, în scopul remedierii problemelor ce apar la mașinile și utilajele din dotare;
- Identifică metode de reducere a consumurilor și de optimizare a proceselor de producţie, prin monitorizarea și evaluarea zilnică a stării echipamentelor și utilajelor de producție.
Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate (electronică, automatizări, calculatoare, mecatronică / robotică, informatică);Cunoştinţe temeinice în domeniul componentelor şi circuitelor electronice analogice şi digitale, automate programabile, convertizoare de frecvență, senzori, acționare, motoare electrice;
- Specifice în domeniul achiziţiilor (despre produsele achiziţionate, despre piaţa şi tendinţele pieţei), atât pe partea de achiziții utilaje specifice, cât și a pieselor de schimb electrice și electronice;
- Cunoştinţe electrotehnice - necesare pentru consultarea cărţii tehnice a utilajelor, evaluarea lucrărilor/reparaţiilor;
- Operare PC la nivel mediu – avansat (MS Office);
- Limba engleză la nivel mediu – avansat.
Competenţe esenţiale:
- Comunicare şi munca în echipă;
- Planificare – organizare, auto-disciplină;
- Rezolvarea de probleme;
Atenție la detalii; Seriozitate, atitudine proactivă şi rezistenţă la stres.
Competenţe specifice:
- Întreţinerea echipamentelor de lucru și a utilajelor;
- Remedierea defecţiunilor;
- Evaluarea lucrărilor efectuate.