Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Studii: Superioare profil tehnic
Experiență: Minimum 3 ani pe un post similar
Descrierea rolului:
- Gestionează şi coordonează echipa pentru îndeplinirea obiectivelor strategice;
- Planifică lucrările şi este responsabil de menţinerea înregistrărilor locale, gestionarea lucrărilor efectuate de către electricieni, a instrucţiunilor tehnice de protecţia muncii, a documentelor de decontare;
- Coordonează activitatea Formațiilor de Mentenanță și dispune măsuri ce conduc la atingerea obiectivelor planificate, dar și a unor oportunități locale de business pe care le propune ierarhic;
- Identifică și semnalează factorii de risc care pot afecta finalizarea lucrărilor/comenzilor transmise de client;
- Repartizează personalul din subordine pe lucrări/comenzi în funcție de complexitatea acestora;
- Asigură suport personalului executant din subordine aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locatiilor de executie;
- Evaluează periodic rezultatele și performanța individuală a personalului din subordine;
- Verifică (calitativ și cantitativ) prin sondaj în teren execuția lucrărilor/comenzilor efectuate de personalul din subordine.
Competenţe şi abilităţi:
- Cunoştinţe temenice în domeniul electroenergeticii şi a distribuţiei energiei electrice;
- Cunoştinţe financiare – buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză);
- Cunoştinţe de legislaţie în domeniul distribuţiei şi furnizării de energie electrică: regulamente, norme tehnice, etc.;
- Experienţa în domeniul reţelelor electrice reprezintă un avantaj;
- Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
- Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morala;
- Bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini şi de a fi flexibil la schimbările de strategie;
- Cunoştinţe solide de utilizare PC;
- Posesor permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate la deplasări în teren.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Menţionam că interviurile vor avea loc la sediul nostru din Bacău de pe Str. Apusului nr. 12.