Inginer Energitician

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Studii: Superioare profil tehnic

Experiență: Minimum 3 ani pe un post similar

Descrierea rolului:

  • Gestionează şi coordonează echipa pentru îndeplinirea obiectivelor strategice;
  • Planifică lucrările şi este responsabil de menţinerea înregistrărilor locale, gestionarea lucrărilor efectuate de către electricieni, a instrucţiunilor tehnice de protecţia muncii, a documentelor de decontare;
  • Coordonează activitatea Formațiilor de Mentenanță și dispune măsuri ce conduc la atingerea obiectivelor planificate, dar și a unor oportunități locale de business pe care le propune ierarhic;
  • Identifică și semnalează factorii de risc care pot afecta finalizarea lucrărilor/comenzilor transmise de client;
  • Repartizează personalul din subordine pe lucrări/comenzi în funcție de complexitatea acestora;
  • Asigură suport personalului executant din subordine aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locatiilor de executie;
  • Evaluează periodic rezultatele și performanța individuală a personalului din subordine;
  • Verifică (calitativ și cantitativ) prin sondaj în teren  execuția lucrărilor/comenzilor efectuate de personalul din subordine.

Competenţe şi abilităţi:

  • Cunoştinţe temenice în domeniul electroenergeticii şi a distribuţiei energiei electrice;
  • Cunoştinţe financiare – buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză);
  • Cunoştinţe de legislaţie în domeniul distribuţiei şi furnizării de energie electrică: regulamente, norme tehnice, etc.;
  • Experienţa în domeniul reţelelor electrice reprezintă un avantaj;
  • Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
  • Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morala;
  • Bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini şi de a fi flexibil la schimbările de strategie;
  • Cunoştinţe solide de utilizare PC;
  • Posesor permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasări în teren.

 Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

 Menţionam că interviurile vor avea loc la sediul nostru din Bacău de pe Str. Apusului nr. 12.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. ADREM INVEST S.RL. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. ADREM INVEST S.RL. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. ADREM INVEST S.RL. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?