Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare în domenii tehnice, în domeniul chimie sau similare (chimie industrială, chimie-fizică)
In vederea efectuarii training-ului si a preluarii sarcinilor este necesara relocarea in Cluj Napoca pentru o perioada cuprinsa intre 4 si 6 luni!
Incredere de sine
Daca ai incredere in fortele proprii, vei fi remarcat.
Calitati de lider
Candidatul ideal ar trebui sa poata lua decizii singur si sa isi asume responsabilitati.
Cunostinte in domeniu
Candidatul ideal trebuie neaparat sa aiba cunostinte relevante in domeniu.
Abilitati de comunicare
Experienta si cunostintele tehnice sunt importante, insa candidatul ideal are de asemenea abilitati exceptionale de comunicare.
Bunele maniere
Candidatul ideal trebuie sa fie prezentabil si respectuos.
Aspect profesional
Prima impresie conteaza, iar aspectul profesional al candidatului este extrem de important.
Flexibilitate
Flexibilitatea este extrem de apreciata.
Permis de conducere
Responsabilitati:
Planifica activitatea de productie in sectiile de fabricatie in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti;
Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia;
Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie si coordoneaza folosirea corecta si eficienta a fondurilor de investitii;
Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari;
Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea, cat si la modificarea lor, si asigura adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate;
Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii;
Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii in domeniul calitatii;
Conduce procesul de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente.
Pregatirea si realizarea strategiei de lucru,organizand locurile de munca;
Supravegherea si formarea profesionala a angajatilor aflati in subordine;
Asigura un cadru optim pentru mentinerea unor relatii bune intre management si angajati;
Experienta de lucru necesara:
Minimum 10 ani in activitatea de productie, din care minimum 5 ani in pozitii manageriale
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, bonusuri semnificative de performanță;
Teelefon serviciu, masina serviciu;
Training-uri periodice;