Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ROL: Este responsabil de gestionarea proiectelor (lucrarile de instalatii) de la faza de contractare pana la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, urmarind incadrarea in buget, termenele de executie si respectarea standardelor si cerintelor de calitate.
- verifica documentatia care i-a fost pusa la dispozitie pentru realizarea proiectului, atat din punct de vedere tehnic (solutii si cantitati de materiale) cat si financiar
- participa la discutii active cu colegii de la dep tehnic pentru intelegerea solutiilor din proiect, iar daca e cazul se implica activ si in gasirea solutiilor de optimizare
- intocmeste graficul de executie al lucrarii sau dupa caz, il analizeaza pentru discutiile cu beneficiarul sau celelalte antreprize si participa activ la modificarea lui (daca e cazul) pana la definitivare. Pe parcursul derularii proiectului actualizeaza graficul de executie in functie de realitatea din santier si a sedintelor de coordonare
- asigura asistenta si supervizeaza echipele in santier pentru realizarea instalatiilor in conformitate cu documentatia;
- acorda sprijin tehnic / solutii echipelor din santier
- participa la toate comandamentele de santier
- Verfica stadiul dosarului tehnic al lucrarii sau dupa caz, participa activ la realizarea lui
- verifica zilnic stadiul de executie al lucrarilor, precum si rapoartele de lucru ale echipelor de executie
- realizeaza pontajul echipelor de executie
- verifica si aproba comenzile si necesarele de materiale din santier
- intocmeste situatiile de lucrari le verifica fizic impreuna cu beneficiarul si se asigura de semnarea lor
- verifica situatiile de lucrari emise de subcontractori si le aproba facturile emise in conformitate cu acestea
- Verifica etapele de lucrari si a calitatii lucrarilor impreuna cu beneficiarul;
- intocmeste procesele verbale de lucrari si de faze determinante in conformitate cu cerintele din proiect si legislatia in vigoare si se asigura de semnarea lor la timp pe parcursul derularii proiectului
- mentine legatura cu celelalte firme implicate in santier
- planifica din timp operatiunile specifice necesare a fi executate cu subcontractori pentru proiectele pe care le urmareste
- intocmeste un snag-list (daca e cazul) impreuna cu beneficiarul si se asigura de inchiderea lui in timpul agreat de comun acord.
Candidatul ideal:
- Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii;
- Experienta in specialitate: minim 5 ani Site Manager pentru lucrari de instalatii electrice, HVAC & sanitare aferente unor proiecte complexe (5-15M Euro);
- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Microsoft Project;
- Cunostinte de limba engleza (citit, scris, vorbit);
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor;
- Buna planificare si organizare, aplecare spre detaliu;
- atentie distributiva, viteza si acuratete in indeplinirea task-urilor;
- Disponibilitate la program prelungit;
- Permis conducere categoria B;