Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL
-Studii superioare în domeniul electrotehnic, electric, telecomunicații, instalații în construcții;
-Cunoștințe în domeniul electric și curenților slabi;
-Experiența pe o poziție similară de minimum 3 ani in achiziții-ofertare instalații electrice&curenți slabi;
-Cunoștințe solide MS Office: Word, Excel;
-Cunoștințe Autocad;
-Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare;
-Abilități de organizare, planificare, comunicare și negociere;
-Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;
-Orientat către rezultate.
RESPONSABILITĂȚI
ACHIZIȚII
-Participă la pregătirea documentației tehnice în vederea trimiterii cererilor de ofertă in piața;
-Analizează ofertele primite în vederea clarificării aspectelor tehnice si condițiilor comerciale;
-Realizează analiza comparativă a ofertelor primite de la furnizori;
-Răspunde de comenzile aferente proiectelor în execuție de care va fi responsabil și previzionează necesarul aferent proiectelor în derulare împreună cu șefii de șantier;
-Monitorizează întregul proces de achiziții de la cerere pana la urmărirea și asigurarea livrării
-Ține evidența prețurilor furnizorilor agreați si actualizează constant baza de date;
-Solicită și verifică facturile emise de furnizori;
-Întocmește rapoarte periodice de activitate aferente proiectului de care este responsabil;
OFERTARE
-Participă la ședințe cu beneficiarul în diferite etape ale procesului de ofertare;
-Este responsabil cu realizarea ofertarilor tehnico-economice de curenți tari/curenți slabi pentru clădiri de tipul comercial, industrial, office;
-Este responsabil de verificarea cantitativă și calitativă a proiectelor de instalații electrice și curenți slabi;
-Întocmește documentele de intrare în șantier: plan SSM, plan calitate, fise tehnice materiale, etc;
-Intocmește și urmărește contractele de subantrepriză precum și decontarea acestora;
-Urmărește procesului de decontare și facturare;
-Intocmește și/sau verifică atașamente, situații de lucrări, rapoarte de plată;
-Sustine în fața beneficiarului situatiile de lucrari;
-Mentine legatura cu subcontractorii, beneficiarul și proiectantul.
Descrierea companiei