Sarcinile şi responsabilitatile postului:
● Ȋntocmirea de oferte sau alte documente aferente activității de vȃnzări, urmărirea ofertelor, ȋncheierea de contracte, finalizarea lor pȃnă la ȋncasare;
● Contactarea potențialilor clienți şi prezentarea produselor şi serviciilor companiei;
● Oferirea către client a unor servicii de consultanță ȋn ceea ce priveşte achiziționarea produselor sau serviciilor companiei propunȃndu-i acestuia cele mai bune soluții, ȋn colaborare cu celelalte departamente;
● Furnizarea de informații despre prețurile practicate, produsele disponibile;
● Preluarea comenzilor primite de la clienți (prin fax / mail / telefonic)
● Transmiterea ofertelor personalizate către clienții companiei;
● Discutarea, negocierea prețurilor cu clienții, după caz;
● Contribuie la dezvoltarea şi implementarea strategiei de vȃnzări;
● Atragerea de clienți noi, ca urmare a inițiativei şi demersurilor proprii;
● Ȋntocmirea de rapoarte referitoare la activitatea desfasurată;
● Participarea la cursuri şi traininguri de specialitate;
● Participarea la tȃrguri, expoziții, evenimente specifice domeniului de activitate al companiei.
Cerințe:
● Studii superioare ȋn domeniu: energetic, nuclear, fizică tehnologică, economic
● Cunoştinte foarte bune de limba Engleza;
● Cunoştinte operare PC: Word, Excel, Internet;
● Abilități de negociere;
● Capacitate bună de planificare şi gestionare a timpului;
● Disponibilitate pentru deplasări ȋn interes de serviciu;
● Foarte bune abilități de comunicare, usurință ȋn initierea şi sustinerea facilă a relațiilor interpersonale;
● Ambiție, orientare spre rezultate şi capacitate de automotivare, disponibilitate pentru lucru ȋn program prelungit;
● Gandire logică, structurată,uşurință ȋn a ȋnvața cunoştinte noi, spontaneitate;
● Dorința de a-şi construi o carieră pe termen lung ȋn companie;
● Cursuri ȋn domeniul vȃnzărilor – constituie un avantaj;
● Permis auto categoria B – constituie un avantaj.