Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii si Responsabilitati:
• Elaboreaza oferte tehnico-comerciale;
• Asigura suportul tehnic si ofera solutii;
• Se consulta cu clientii, furnizorii si personalul din alte departamente in scopul elaborarii ofertelor tehnico-comerciale;
• Urmareste ofertele intocmite pana la primirea comenzii;
• Emite documente contabile : facturi , nir-uri in program de gestiune si facturare ;
Cunostinte specifice:
- Cunostinte avansate MS Office;
- Cunostinte generale de limba engleză (citit, scris, vorbit);
- Cunostinte medii in programe de gestiune si facturare;
Competente si abilitati :
• Abilitati de comunicare, vanzare si negociere
• Orientat catre rezultate;
• Absolvent al unei facultati tehnice
Oferta:
• Nivel de salarizare motivant;
• Mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere si profesioniste;
• Training intern de specialitate si cursuri periodice de perfectionare;
• Oportunitati de dezvoltarea profesionala pe termen mediu si lung intr-un mediu profesionist si dinamic in cadrul societatii.