Inginer ofertare in constructii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru unul dintre clientii nostri, unul dintre cei mai mari dezvoltatori in domeniul constructiilor, recrutam Inginer ofertare in Contructii.

 

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice, profil: Constructii civile, industriale si agricole;
  • Experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de constructii civile, industriale si agricole;
  • Bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel;
  • Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei, in acest domeniu
  • Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
  • Bune abilitati de relationare, planificare si organizare;
  • Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
  • Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa;

 

Responsabilitati:

  • Pregatirea documentatiei tehnice necesare ofertarii lucrarilor din profilul societatii;
  • Respectarea termenelor limita cu privire la realizarea ofertelor;
  • Intocmirea graficelor de esalonare a lucrarilor si a planurilor operative periodice;
  • Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
  • Realizarea necesarului de materiale si a calculatiilor de pret;
  • Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
  • Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
  • Asigurarea documentatiei din punct de vedere tehnic;
  • Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
  • Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
  • Vizionarea amplasamentului viitoarei lucrari in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
  • Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport);
  • Intocmirea listei cantitatilor de lucrari - centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
  • Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
  • Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale;
  • Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
  • Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
  • Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
  • Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor;
  • Intocmirea documentelor de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
  • Intocmirea solicitarilor de clarificari;
  • Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari.

 

Doar candidatii eligibili vor fi contactati in termen de 3 saptamani. Toate informatiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HRS Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?