Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Absolvent Universitatea tehnica de constructii
Minim 5 ani experienta in ofertare
Experienta in executie de proiecte tertiare si industriale
Cunostinte generale privind proiectarea instalatiilor electrice si mecanice
Disponibilitate pentru deplasari interne
Limba Engleza obligatoriu nivel avansat
Limba Franceza – minim cunostinte medii
Abilitati de management si lucru in echipa
Cunostinte minime de autocad, Office – nivel avansat (word, xls, ppt)
Cunostinte de Microsoft Project Planing – minim nivel mediu
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
Pozitia este in Bucuresti se subordoneaza directorului de divizie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
- Preia cererile de oferta
- Gestioneaza si centralizeaza cererile de oferta, relationand cu divizia de achizitii si logistica (DAL) si echipa de proiectare
- Estimeaza bugetele lucrarilor
- Realizeaza fisierele necesare aprobarilor in comitetele de risc cat si a procedurilor interne
- Tine evidenta portofoliului de oferte
- Coordoneaza realizarea ofertelor in lucru
- Tine legatura cu Clientul
- Realizeaza ofertele tehnice si comerciale
- Trimite cereri de oferta la subcontractori
- Verifica concordanta intre conditiile contractuale si oferta, in momentul castigarii lucrarii.
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei.
Numai candidatii selectati vor fi contactati