Inginer sef santier - manager de proiect

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Pentru intarirea echipei noastre cautam:
Inginer constructii industriale si civile care va fi responsabil de implementarea, executia si finalizarea proiectelor de constructii.
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate - Facultatea de constructii civile si industriale;
- Experienta in conducerea proiectelor de constructii minim 5 ani;
- Cunostinte solide de practici, standarde, normative utilizate in constructii;
- Experienta practica demonstrata in proiecte de constructii industriale (hale industriale);
- Abilitati operare Autocad si MS Office (Word, Exel, Outlook, Msproject);
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Limba engleza nivel avansat;
- Limba germana – constituie avantaj;
- Persoana serioasa, determinata, canalizata spre rezultate;
- Carnet de conducere cat. B.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- coordoneaza si se implica activ in etapa de ofertare a proiectului;
- asigura initierea proiectului (stabilirea obiectivelor, intocmirea specificatiilor);
- dezvolta planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse (materiale, financiare si umane) pentru derularea proiectului;
- optimizeaza solutia tehnica propusa in proiect si aproba echipa de executie;
- monitorizeaza derularea proiectului in concordanta cu planul intocmit, cu accent pe calitatea produselor livrate si incadrarea in buget si termene;
- urmareste respectarea prevederilor contractuale pe timpul derularii proiectului;
- participa la sedintele de evaluare a stadiilor de executie si intreprinde masurile necesare pentru rezolvarea problemelor care pot aparea;
- raporteaza conducerii companiei in timp real orice tendinta de deviatie de la planul de proiect (cost, timp, calitate), mentionând cauzele si propunând masuri de rezolvare;
- intocmeste documentele finale de receptie, impuse prin metodologia de management de proiect si prin contract, pe faze si pe proiect si sustine predarea produselor si serviciilor catre clienti;
- urmareste pe parcursul proiectului indeplinirea cerintelor sistemului de asigurare a calitatii;
- urmareste in mod activ executia proiectului (echipele proprii de montaj si subcontractorii);
- urmareste in timp real eficienta proiectului din puct de vedere economico-financiar;
- colaboreaza cu toate departamentele/companiile implicate in proiect;
- mentine relatia cu beneficiarul pe durata proiectului;
- raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contract;
- raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiar;
- raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;
- executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt, mediu si lung ale companiei.

Beneficii:
- pachet salarial motivant in functie de experienta, implicare si rezultate;
- mediu international si placut de lucru intr-o companie romano-germana cu potential de dezvoltare foarte ridicat;
- posibilitati de dezvoltare profesionala.

Descrierea companiei

plana-innova oferă antreprenoriat general în construcţii civile şi industriale. De la înfiinţarea sa în Essen/Germania şi până în prezent a parcurs un drum de peste 50 de ani. Prin experienţa acumulată şi datorită parteneriatelor de durată a reuşit să-si clădeasca un renume de succes în domeniul construcţiilor civile şi industriale. De la începutul anului, plana-innova este prezentă şi pe piaţa din România prin sediul deschis la Bucureşti şi îşi continuă activitatea cu mare succes prin proiecte desfăşurate în toată ţara şi în străinătate precum Germania, Olanda, Suedia etc.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Plana-Innova SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Plana-Innova SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Plana-Innova SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?