Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Preluarea sesizarilor de service alocate;
- Instalari echipamente/solutii
- Analiza, diagnosticare si remediere probleme echipamente/solutii
- Repuneri in functiune echipamente /solutii
- Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
- Inchiderea tichetelor in sistemul electronic de gestiune a incidentelor
Cerinte:
- Cunostinte hardwareechipamente IT
- Experienta in service echipamente POS, scannere coduri de bare, terminale, wireless, verificatoare de pret;
- Experienta cu aplicatii specifice pentru diagnosticarea diferitelor componente hardware (HDD, COM, CPU)
- Cunostinte software – instalare si configurare sisteme de operare Windows; Linux constituie avantaj
- Cunostinte retelistica – realizare si configurare
- Aptitudini pentru service echipamente cu parte mecanica(imprimante)
- Cunostinte PC (Pachet Office);
- Permis de conducere categoria B;
Constituie avantaj:
- Disponilbilitate pentru deplasari si program prelungit
- Cunostinte lb. engleza
- Experienta in domeniul fiscal - prezinta avantaj
Program de lucru:
Luni – Vineri 9–18
Beneficii
- Masina de serviciu, laptop, telefon
- Tichete de masa
- Card business clinica medicala privata
- Abonament 7 card
- 22 zile concediu/an + zile concediu suplimentare in functie de vechimea in munca