Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
Ocupantul acestui post va lucra în cadrul Departamentului Mentenanță și Reparații în structura de Service IT&C și va avea ca responsabilități mentenanța echipamentelor din cadrul contractelor de service încheiate cu clienții.
Candidatul ideal:
- studii superioare în domeniul tehnic;
- experiență relevantă într-un post similar minim 1 an;
- experiență în depanarea hardware și software a echipamentelor IT și a rețelelor de calculatoare;
- permis categorie B cu experiență minim 2 ani;
- certificările de service pentru echipamente IT constituie un avantaj;
- cunoștințe de limba engleză;
- persoană sociabilă cu aptitudini de comunicare și relaționare, energică și eficientă;
- atitudine proactivă şi pozitivă.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de service pentru produse IT la sediul clienților;
- asistență la implementarea soluțiilor și instruirea clientului;
- stabilirea unor relații de parteneriat cu clienții;
- consilierea și instruirea clienților și utilizatorilor;
- asigurarea suportului tehnic la client;
- mentenanță echipamente clienți;
- întocmirea rapoartelor săptămânale și lunare;
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial corelat cu performanțele - salariul va fi negociat in urma interviului;
- tichete de masă, tichete de vacanță;
- posibilități de avansare în cadrul companiei;
- cursuri și traininguri de perfecționare;
- mediu de lucru dinamic într-o organizație tânără;
- team-building-uri cu echipa ta de proiect;
- posibilitatea de a lucra și a te dezvolta în cadrul unei companii în continuă ascensiune, într-un mediu de lucru profesionist.